خانم جواني که پوست صافو شادابي دارد، دست هاي خود را زير چانه قرار داده و قطره هاي آب در حال برخورد به صورت او هستند

شادابی و طراوت پوست با هیدرودرم ابریژن

دسته بندیجوانسازی
تاریخ انتشار مقاله 1400.02.21
نام نویسندههیات تحریریه نوآوران سلامت

هیدرودرم ابریژن یک روش جدید جوانسازی و زیباسازی پوست بدن است که باعث لایه برداری و آبرسانی بافت پوست می شود. در این مقاله به روش انجام ، عوارض ، کاربرد ها ، مراقبت های قبل و بعد و هزینه انجام این...

اساس و پایه‌ داشتن پوستی سالم و درخشان، تغذیه درست، آبرسانی مداوم و تداوم کلاژنسازی می‌ باشد. طبق آخرین تحقیقات، ثابت شده است که قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش و همچنین کمبود آب و مواد تحریک کننده پوست، باعث افزایش علائم پیری می شود.

از جمله عواملی که می‌ تواند چهره‌ ی شما را پیرتر نشان دهد، می‌ توان به تماس مکرر با برخی عناصر، آسیب های ناشی از آفتاب، استعمال دخانیات، آلودگی و عوامل ژنتیکی که باعث کاهش رنگ و بافت پوست می شود، اشاره کرد. با گذشت زمان، هم پوست خانم ها و هم آقایان، دچار تغییر رنگ، بزرگ شدن منافذ پوستی و ایجاد خطوط ریز و چین و چروک می شود.

فیلم بالا نحوه جوانسازی صورت به روش هیدرودرم ابریژن را نشان می دهد.

اما خبر خوب این است که پوست توانایی بازسازی و نوسازی خود را دارد. یکی از روش های بسیار کارآمد و محبوب برای آبرسانی، احیا بافت پوست و شاداب و جوان کردن آن، هیدرودرم ابریژن نام دارد. هیدرودرمی با از بین بردن ناخالصی ها و پر کردن منافذ پوست با مواد مغذی و آبرسانی کافی، پوست را به سالم ترین حالت خود باز می‌ گرداند. در ادامه این مقاله قصد داریم شما عزیزان را به طور کامل  با این روش زیبایی و درمانی آشنا کنیم.

هیدرودرم ابریژن چیست

هیدرودرم ابریژن (Hydroderm Abrasion) یک روش جدید جوانسازی و زیباسازی پوست بدن است که باعث لایه برداری پوست می شود. هیدرودرم ابریژن از قدرت بهبودی آب برای از بین بردن ناخالصی های پوست استفاده می کند. این روش ملایم است، منافذ پوست را تمیز می کند و باعث جوان سازی می شود. دستگاه هیدرودرمی با دستگاه میکرودرم ابریژن تفاوت دارد؛ زیرا روش هیدرودرمی از محلول نمک و اکسیژن را به جای میکرو کریستال ها استفاده می کند. در هیدرودرم ابریژن، با استفاده از یک دستگاه مافوق صوت، قطرات آب را روی پوست پخش می کنند. این کار لایه بالایی پوست را از بین می برد. این عمل غیر تهاجمی از فناوری هیدرولیکی برای لایه برداری، صیقل دادن، سم زدایی، آبرسانی و پر کردن پوست استفاده می کند.

يک خانم روي تخت دراز کشيده است و چشمان خود را بسته است. پزشک درحال زيباسازي و آبرساني به پوست صورت او با استفاده از روش هيدرودرم ابريژن مي باشد.

انجام هیدرودرمی بر روی صورت

هیدرودرم ابریژن چگونه کار می کند

جوانسازی به روش هیدرودرمی ، حتما باید توسط پزشک متخصص و مجرب انجام شود. هیدرودرم ابریژن از یک نوع سرم منحصر به فرد استفاده می‌ کند. این سرم فوق العاده از مواد مغذی تشکیل شده است. این مواد شامل گلیسیرین، الیگوپپتید-68، نوناپپتید-1، دیگلوكوزیل اسید گالیك، استیل گلوكوزامین، فاکتورهای رشد، اکتاپپتید، دی پپتیدهای پالمیتوئیل، ویتامین C و آلفا آربوتین می‌ باشد. به طور کلی، هیدرودرم ابریژن 5 مرحله دارد که عبارتند از:

  • لایه برداری

آنزیم ها سلول های خشک و مرده‌ی پوست ، آلودگی ها و سایر ضایعات را نرم می کنند تا منافذ پوستی باز شوند.

  • پولیش

تیغه نوک الماسی پوست را صاف و یکدست تر می کند.

  • سم زدایی

یک دستگاه هبدروجت و وکیوم با تخلیه منافذ چربی های اضافی را از بین میبرند و منافذ پوست را کاملا تمیز می کنند.

  • ابرسانی

اسید هیالورونیک به لایه های عمیقتر پوست تزریق می شود و باعث رطوبت و بازسازی پوست می‌ شود.

  • دوباره پر کردن

پوست تازه شده را با ترکیبی از ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها و پپتیدها می شویند که به بازگرداندن سلامت و زیبایی پوست کمک می کنند.

در مقاله ” میکرودرم چیست و کاربرد های آن برای ترمیم و جوانسازی پوست ” به طور جامع روش میکرودرم ابریژن و کاربردهای آن برای موارد درمانی و جوانسازی بررسی شده است.

انواه نوک هاي سر دستگاه هيدرودرم ابريژن

انواع سری های دستگاه هیدرودرم

تجهیزات مورد نیاز برای هیدرودرم درمانی

هیدرودرمی ، روشی چند مرحله ای است که توسط دستگاه هیدروفیشیال که شامل مجموعه ای از پروب های هیدرولیکی برای انجام عملکرد های مختلف است، به جوانسازی پوست کمک می کند. این پراب های هیدرولیکی مواد درمانی را به صورت موثر تری در اعماق پوست وارد می‌ کنند و باعث می‌ شوند سلول ها این مواد را بهتر دریافت کنند. پوست را با سرم های درمانی حاوی ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و پپتید های ضد پیری ماساژ می دهند. این سرم ها مانند لوسیون یا کرم در بالای اپیدرم قرار نمی گیرند، بلکه به راحتی جذب پوست می شوند و پوست را از درون بهبود می بخشند. این روش جوانساز غیر محرک، لایه بردار، جوان کننده، تسکین دهنده، شاداب کننده پوست است و نتایج فوری را بدون دوران نقاهت ارائه می دهد. انواع نوک های هیدرولیکی هیدرودرم عبارتند از:

  • پراب هیدرودرم (Hydro-Derm)

این پراب دارای یک لبه ساینده است که با هر بار عبور، پوست را به آرامی لایه برداری می کند.

  • پراب هیدرو استخراجی (Hydro-Extracting)

پروب استخراجی دارای یک طراحی مارپیچی منحصر به فرد است و با ایجاد گردابه، باعث تخلیه جوش های سرسیاه و دفع ناخالصی ها شده و عمق منافذ پوستی را تمیز می‌نماید.

  • پراب هیدرو فیوژن (Hydro-Fusion)

این نوک با تزریق اسید هیالورونیک، باعث مرطوب سازی و جوانسازی پوست می‌ شود.

موارد کاربرد روش جوانسازي هيدرودرم ابريژن. خانم جواني در حال خنديدن است و آب دارد به پوست صورت او بر خودر مي کند.

کاربرد های هیدرودرم برای جوانسازی پوست

موارد کاربرد هیدرودرم ابریژن برای پوست

هیدرودرمی ، بدون ایجاد درد و ناراحتی و یا داشتن دوران نقاهت، نتایج فوری را برای پوست شما به ارمفان می‌ آورد. این روش نه تنها برای ارتقای سلامت عمومی پوست مفید است، بلکه باعث بهبود و رفع موارد ذیل می‌ گردد:

  • انعطاف پذیری و استحکام
  • ترمیم بافت پوست خشن
  • بهبود قسمت های های خشک و پوسته پوسته شده
  • رفع لکه ها و نقاط قهوه ای
  • اصلاح جوش های سرسیاه ، تاول و آکنه
  • درمان پوست چرب و متراکم
  • رفع منافذ بزرگ شده
  • کاهش بیش از حد رنگدانه های ناشی از آسیب خورشید، ملاسما یا ترساندن آکنه
  • بهبود بافت پوست
  • کاهش اندازه منافذ
  • کاهش خطوط ریز و چین و چروک
  • آبرسانی پوست
خانم جواني دست هاي خود را زير چانه قرار داده است و پوست صاف و زيبايي دارد. چشمان خانم رنگي مي باشد.

فواید و نتایج هیدرودرمی پوست

مزایا و نتایج جوانسازی به روش هیدرودرم ابریژن

جوانسازی به روش هیدرودرمی اگر درست و اصولی انجام شود، مزایا و نتایج فوق العاده ای برای پوست و بدن دارد. این روش نتایج ماندگاری روی پوست ایجاد می کند و بیماران می توانند بارها و بارها روی آنها حساب کنند. استفاده از این روش برای بهبود وضعیت فعلی پوست شما، کاملاً ایمن و موثر است.

هیدرودرم ابریژن با تزریق ویتامین ها، رطوبت و آنتی اکسیدان های ضروری به پوست ، به مبارزه با علائم پیری زود رس می پردازد و از پوست در مقابل آلودگی محیط و رادیکال های آزاد مضر محافظت می کند. مزایا و نتایج هیدرودرمی شامل موارد زیر می شود:

نداشتن دوران نقاهت

هیدرودرمی می تواند در کمتر از 30 دقیقه، پوستی شفاف تر و درخشان تر با تحریک بسیار کم به شما هدیه بدهد. به عبارتی دیگر هیچ دوران نقاهتی وجود ندارد. آماده سازی خاصی لازم نیست و بیماران می توانند بلافاصله پس از درمان به فعالیت های عادی خود (از جمله استفاده از لوازم آرایش) برگردند. به علاوه، شاهد کاهش چشمگیر منافذ و خطوط ریز بافت پوست ، استحکام بهتر و رنگ درخشان و روشن تر پست خود خواهید بود.

خانمي بخاطر داشتن پوست حساس، مي خواهد هيدرودرم ابريژن انجام دهد

انجام هیدرودرمی برای پوست های حساس

قابل استفاده برای پوست های حساس

هیدرودرم بدلیل عدم استفاده از بخار نرم کننده منافذ، از ایجاد سرخی بیش از حد (گشاد شدن رگ های خونی در پوست) جلوگیری می کند. این به این معنی است که این روش درمانی حتی برای افرادی که پوست حساس دارند نیز جواب می دهد. از آنجایی که به جای فشار دادن و ضربه زدن به پوست، از وکیوم آابی استفاده می‌کند، افراد با پوست حساس می‌ توانند از یک پاکسازی عمیق و بدون التهاب لذت ببرند.

این روش درمان قابل تنظیم است

فرمولاسیون خاص مواد تشکیل دهنده در سرم هیدرودرم می تواند همه کار انجام دهد؛ از هدف قرار دادن لکه های تیره و افتاب سوختگی گرفته تا رفع خطوط ریز و یکنواختی رنگ پوست و کاهش چین و چروک ها و روشن شدن رنگ پوست. می توانید از پزشک خود بخواهید تا براساس نیاز شما، فرمولاسیون دارو را تنظیم کند.

پوستی درخشان تر، جوان تر و سالم با هیدرودرمی

این درمان بلافاصله روی منافذ قابل رویت و خطوط ریز اثر می‌ گذارد. بیماران بلافاصله شاهد افزایش استحکام و بهبود بافت و رنگ پوست خواهند بود و همه جوش های سرسیاه خود را بدون هیچ ردی از بین می برند.

پزشک در حال جوانسازي پوست صورت خانم جوان با استفاده از روش هيدرودرم ابريژن مي باشد.

هیدرودرم ابریژن صورت

هیدرودرم ابریژن ، روشی بدون درد

برای پخش کردن مایع روی پوست از نوعی وسیله به نام قلم درمانی استفاده می‌شود. با هر بار کشیدن قلم درمانی (که یک قلم صاف و دارای نوک پلاستیکی است) مایع بر روی پوست رسوب می کند، بنابراین بیماران هرگز احساس خراشیده شدن یا کشیده شدن پوست نخواهند داشت. هیچ گونه سوزن زدن، نیشگون گرفتن، سایش یا موارد مشابه دیگری وجود ندارد. این روند بسیار آرام و بدون هیچ گونه سوزش یا واکنش ناخوشایند است. در حقیقت، بسیاری از بیماران درمان را لذت بخش و آرامش بخش توصیف می‌ کنند. لازم به ذکر است که در این روش از اسیدهای ملایم (5/7٪ اسید گلیکولیک و 2/5٪ اسید سالیسیلیک) استفاده می شود، بنابراین ممکن است یک سوزش خفیف را تجربه کنید. بسیاری از بیماران هیدرودرمی را مانند یک ماساژ سبک می‌ دانند.

آقايي يک تابلو عوارض جانبي جلوي صورت خود گرفته است.

عوارض جانبی هیدرودرم ابریژن

عوارض جانبی هیدرودرم ابریژن

در حالی که گفته می شود روش هیدرودرم عاری از هرگونه عارضه است، ممکن است در طول عمل فشار کمی از جانب قلم درمان احساس کنید. در طول عمل هیچ ناراحتی وجود ندارد. اکثر افراد این احساس را مانند “مسواک خنکی که به آرامی روی صورت شما حرکت می کند” توصیف می کنند. برخلاف سایر روش های زیبایی، هیدرودرم ابریژن سبب ایجاد درد یا قرمزی نمی شود. به نظر اکثر مراجعین این روش دردناک نیست و همچنین نیازی به بی هوشی ندارد. با این حال ، اگر بثورات فعال دارید ، مانند روزاسه ، باید از این روش اجتناب کنید.

خرید دستگاه هیدرودرمی مناسب، با کیفیت عملکرد بالا، در کاهش ریسک و عوارض جوانسازی و ترمیم پوست بسیار تاثیر گذار است.

همچین دستگاه هیدروفیشیال نیو فیس از بهترین دستگاه های جوانسازی ، پاکسازی و زیبایی پوست صورت است.

از طرفی دستگاه هیدرفیشیال آیس بلو با موارد استفاده بسیار فراوان علاوه بر کاربری های فیشیال مجهز به اسکنر پوستی نیز می باشد.

لازم بذکر از است از دیگر مدل های بسیار مرغوب فیشیال، دستگاه هیدرفیشیال 7 کاره بوده که مجهز به سری مزوگان نیز می باشد.

آیا انجام هیدرودرم ابریژن در دوران بارداری خطرناک است

بهتر است قبل از انجام هرگونه عمل زیبایی در دوران بارداری از جمله هیدرودرمی با پزشک خود مشورت کنید. یک بررسی در سال 2017 نشان داد اگرچه بسیاری از درمان های زیبایی ممکن است بی خطر باشد، اما مطالعات بالینی کافی برای تأیید این موضوع انجام نشده است.

علاوه بر این ، بسته به نیازهای بیمار ، می توان یک نوع خاص از هیدرودرمی را برای مشکلات پوستی انجام داد. چه شما یک نوجوان مبتلا به آکنه باشید و چه یک بیمار مسن با آسیب خورشید و لک های پوستی، این روش می تواند برای شما مفید باشد. تنها افرادی که بثورات پوستی، آفتاب سوختگی یا روزاسه (اکنه بزرگسالان) دارند، می بایست این روش زیبایی را انجام ندهند.

خانم جواني در حال آرايش صورت خود مي باشد.

اقدامات مربوط به قبل و بعد از هیدرودرمی

مراقبت های قبل و بعد از جوانسازی به روش هیدرودرمی

برای گرفتن بهترین نتیجه از هیدرودرم ابریژن ، توصیه می کنیم به نکاتی که در ادامه تحت عنوان مراقبت های قبل و بعد هیدرودرمی آورده ایم، عمل کنید تا نتایج دلخواه را از این روش زیبایی داشته باشید.

مراقبت های قبل از عمل هیدرودرم

قبل از انجام هیدرودرمی ، می بایست نکاتی را رعایت کنید تا برای عمل آماده شوید. این نکات عبارتند از:

  • استفاده از هرگونه محصول ایزوترتینوئین، مانند آکوتان را به مدت شش ماه قبل از درمان متوقف کنید. مگر اینکه توسط پزشک کلینیک به شما مجوز داده شود.
  • استفاده از ترتینوئین عمومی یا Retin-A موضعی را حداقل 48 ساعت قبل از درمان قطع کنید.
  • حداقل 48 ساعت قبل از درمان از مواد لایه بردار مانند اسید گلیکولیک یا آنزیم ها در ناحیه ای که قرار است تحت درمان قرار بگیرد، استفاده نکنید.
  • حداقل به مدت دو هفته قبل از انجام این روش درمانی، استفاده از هر گونه لایه برداری شیمیایی یا داروهای شیمیایی و لایه برداری مجدد و لیزر، باید متوقف شود.
  • حداقل 48 ساعت قبل از عمل، از واجبی یا واکس استفاده نکنید.
  • حداقل به مدت 48 ساعت قبل از درمان از مصرف داروهای ضد آکنه بدون نسخه ، مانند بنزوئیل پراکسید و سالیسیلیک اسید استفاده نکنید.
  • از قرار گرفتن در معرض آفتاب بیش از حد خودداری کنید و حداقل 72 ساعت قبل از درمان از تخت های برنزه کننده استفاده نکنید.
  • حداقل دو هفته قبل از درمان هیچ گونه عمل بوتاکسی نداشته باشید. می توانید بوتاکس را در همان روز انجام دهید ، اما باید بعد از این درمان انجام شود نه قبل ان.
  • صورت خود را در روز درمان اصلاح نکنید.
خانم جواني در حال لبخند زدن است و دراد مراقبت هاي بعد از هيدرودرم ابريژن را انجام مي دهد.

مراقبت های بعد از جوانسازی به روش هیدودرم

اقدامات بعد از هیدرودرم ابریژن

برای جلوگیری از بروز عوارض جانبی احتمالی و همچنین گرفتن نتایج دلخواه از عمل، می بایست نکاتی که در ادامه گفته شده را رعایت کنید.

  • صورت خود را نشویید، دوش نگیرید و حداقل 6 ساعت بعد از عمل ورزش نکنید تا از عرق کردن جلوگیری شود.
  • به مدت 2 هفته لایه برداری شیمیایی ، میکرودرم ابریژن یا درمپلانینگ نباید صورت بگیرد.
  • ممکن است برای 2 تا 4 ساعت پس از درمان قرمزی ایجاد شود، اما فروکش خواهد کرد.
  • ممکن است 2 تا 3 پس از درمان، پوستتان پوسته پوسته شود. اینها فقط سلولهای پوستی مرده ای هستند که آزاد می شوند. هیچکاری که باعث لایه برداری بیشتر می‌شود انجام ندهید و فقط پوست های مرده را از روی صورت پاک کنید.
  • گر تحریک غیرمعمول بیش از 2 روز ادامه داشت ، برای درمان با مطب تماس بگیرید.
  • به مدت 2 روز پس از درمان، استفاده از ویتامین C، گلیکولیک و سایر لایه بردارهای شیمیایی را متوقف کنید.
  • استفاده از ضد افتاب تا حداقل 5 الی 7 روز پس از درمان الزامیست. زیرا بعد از درمان، به مدت چند روز پوست شما حساس تر و آسیب پذیر تر خواهد بود. از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و استفاده از تخت های برنزه کننده خودداری کنید.
  • بهتر است بلافاصله بعد از درمان آرایش نکنید . اما استفاده از لوازم ارایش در روز بعد مشکلی ندارد.
  • برای دستیابی به حداکثر نتایج، درمان های مداوم و روزانه برای پوست توصیه می‌شود.
صورت خانمی زیر آب قرار گرفته است و خانم در حال لبخند زدن می باشد.

انجام هیدرودرمی برای جوانسازی پوست

هزینه انجام هیدرودرم

هزینه جوانسازی به روش هیدرودرم ابریژن بیشتر از سایر عمل های معمولی جوانسازی است. افزودن هرگونه تقویت کننده، هزینه شما را افزایش می دهد. قیمت دقیق شما ممکن است بسته به موقعیت مکانی شما متفاوت باشد. لازم به ذکر است که این روش زیبایی و درمانی تحت پوشش بیمه نمی باشد.

همانند روش میکرودرم ابریژن برای انجام هیدرودرم تراپی در خانه می توان از دستگاه هیدرودرم خانگی استفاده نمود. کیفیت و قیمت دستگاه هیدروفیشیال  خانگی  و قیمت دستگاه میکرودرم خانگی که خریداری می کنید در به صرفه بودن انجام کار جوانسازی در خانه تعیین کننده است. لازم بذکر است که یکی از دیگر دستگاه هایی که می تواند هیدراته سازی قوی پوست را بهبود بخشد، دستگاه بخور صورت می باشد.

به عنوان یک نتیجه گیری، هیدرودرم ابریژن یک روش درمانی بسیار پرطرفدار است؛ زیرا برخلاف درمان های پوستی معمول که عوارض جانبی ناخوشایندی دارند، این روش درمان هیچگونه عوارضی ندارد. در مقایسه با میکرودرم ابریژن و میکرونیدلینگ، هیدرودرم یک روش بدون درد است، که می تواند در مدت زمان 30 دقیقه انجام شود و هیچگونه دوران نقاهتی ندارد. با وجود این ویژگی این درمان برای افرادی که خواهان پوستی سالم و زیبا در کمترین زمان ممکن هستند، ایده آل است. هیات تحریریه نوآوران سلامت توصیه می کند که حتما قبل از انجام هیدوردرمی ، شرایط جسمانی و روحی خود را با پزشک خود در میان بگذارید، تا بتوانید بهترین نتیجه را از عمل بگیرید.

منبع:  allureenhancement , healthline , woodhousespas

هیات تحریریه نوآوران سلامت نگاه شما را ارج می نهد

برچسب ها :

محصولات مرتبط

این محصولات نیز ممکن است مورد پسند شما باشد

مقالات هم پیوند

اعضای هیات تحریریه نوآوران سلامت مفتخرند که مطالب دیگری در این زمینه تقدیم شما نموده اند

سوالات متداول

ممکن است پاسخ خود را در بین سوالات متداولی هم پیوند با این موضوع بیابید

01آیا هیدرودرم ابریژن روشی ایمن است؟

بله. هیدرودرم ابریژن روشی کاملا بی خطر است. این روش غیر تهاجمی است و از محصولات طبیعی و غیر تهاجمی برای لایه برداری، آبرسانی و احیای مجدد پوست شما استفاده می کند.

02معممولا به چند جلسه هیدرودرمی نیاز داریم؟

برای دستیابی به پوستی صاف و شاداب و با ماندگاری طولانی مدت ، معمولا 6 دوره درمانی توصیه می شود. برخی از افراد این را به عنوان یک درمان هفتگی یا دو هفته ای مداوم انتخاب می کنند. اما ممکن است تعداد درمان های مورد نیاز از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد؛ بنابراین برای اطلاع دقیق از تعداد جلسات درمان با پزشک خود مشورت کنید.

03چه زمانی می توانیم نتایج هیدرودرمی را مشاهده کنیم؟

اثرات هیدرودرم ابریژن از همان اولین جلسه قابل مشاهده است. بعد از اتمام عمل جوانسازی ، پوست شما بلافاصله احساس طراوت و سلامتی می کند.

04برای خرید دستگاه های هیدرودرم ابریژن اصل چه باید کرد؟

برای خرید بهترین دستگاه های هیدروفیشیال با عملکرد هیدرودرم ابریژن، می توانید به قسمت فروشگاه سایت نوآوران سلامت مراجعه فرمایید.

05آیا هیدرودرم ابریژن درد دارد؟

خیر

درد ناشی از هیدرودرم ابریژن چه در ناحیه صورت و چه در دیگر نقاط بدن ، درد محسوس و قابل اشاره ای نمی باشد.

نظرات کاربران

خرسندیم که نقطه نظرات شما را بخوانیم، ثبت پاسخ هیات تحریریه را از طریق پیامک به شما اطلاع می دهیم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5

  • مهلا جوان 1400.04.08

    سلام. آیا ریکاوری بعد از هیدرودرمی به مدت زیادی نیاز داره؟

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.04.08

      سلام خدمت شما دوست عزیز. جوانسازی با هیدرودرمی دوره ریکاوری ندارد و بلافاصله بعد از عمل می توانید به فعالیت های روزمره خود برگردید.

      پاسخ دهید
  • نسترن 1400.05.04

    سلام اگه میشه راهنماییم کنید
    برای رفع و از بین بردن لکه های قهوه ای و نارنجی روی پوست از هیدرودرم ابریژن استفاده کنم یا سایر روشها ؟

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.05.04

      سلام و درود بر شما
      هیدرودرم ابریژن قابلیت بسیار بالایی در رفع لکه های رنگی و جوش های سر سیاه دارد. اینکه از چه روش درمانی برای رفع و اصلاح کک و مک ها استفاده شود ، به نظر پزشک متخصص وابسته است.

      پاسخ دهید
  • aranmaleki 1400.07.28

    وقت بخیر
    قیمت دستگاه هیدروفیشیال در انواع مختلف و لطف می کنید اعلام بفرمائین

    پاسخ دهید
  • safoura 1400.11.24

    خسته نباشید
    ببخشید می خواستم قیمت هیدرفیشیال 6 کاره و 7 کاره رو بدونم

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.11.24

      درود
      قیمت دستگاه های هیدروفیشیال از جمله هیدروفیشیال 7 کاره در بخش فروشگاه سایت قابل مشاهده می باشد.

      پاسخ دهید
ضمانت اصل بودن کالا
ارسال سریع
بسته بندی سلامت
مشاوره و پشتیبانی

نوآوران سلامت سربلندی مردم ایران سرافراز را آرزو دارد ©2020