تصویر صورت یک خانم در حال انجام مزوژل در تصویر مشخص می باشد. زمینه تص.یر سفید است و این تصویر با مزوزل در ارتباط است

کاربرد های تزریق مزوژل در جوانسازی

دسته بندیجوانسازی
تاریخ انتشار مقاله 1400.02.25
نام نویسندههیات تحریریه نوآوران سلامت

تزریق مزوژل روشی نوین برای جوانسازی صورت است. مزوژل ترکیبی از کوکتل های مزوتراپی با خاصیت پر کنندگی ژل است. در این مقاله به بررسی روش تزریق مزوژل و انواع کاربردهای آن از جمله رفع خط خنده و اخم و...

یکی از روش های قدرتمند و جدید برای جوانسازی پوست و برخی از اجزای صورت، استفاده از مزوژل در جوانسازی با روش مزوتراپی است. این روش تلفیقی از ویژگی های مثبت تزریق ژل و استفاده از کوکتل های مغذی برای پوست صورت است.

در این ویدیو به نحوه استفاده از مزوژل و انواع و معرفی آن به صورت کامل پرداخته شده است.

در نوشته پیش رو به طور جامع به روش تزریق مزو ژل و کاربردهای آن در جوانسازی پوست صورت از جمله رفع خطوط نیمه عمیق زیر و دور چشم ، از بین بردن خط اخم ، اصلاح خط خنده و.. می پردازیم. در ادامه به عوارض ، نتایج و مراقبت های قبل و بعد از تزریق خواهیم پرداخت.

برای آشنایی با جوانسازی به روش مزوتراپی پیشنهاد می کنیم مقاله ” کاربردهای مزوتراپی چیست و عوارض آن ” را مطالعه نمایید.

تصویر صورت یک خانم که با استفاده از مزوژل بسیار شفاوف و زیبا شده است بکگراند تصیر سفید و ویال در تصویر مشهص بوده

مزوژل و جوانسازی

مزوژل چیست

انواع مزوژل ترکیبی از کوکتل های مزوتراپی با خاصیت پر کنندگی ژل است. تزریق مزوژل یکی از بهترین روش های درمانی برای مشکلات پوستی در اطراف چشم است. مزو ژل حاوی اسید هیالورونیک ، کوآنزیم ها ، مواد معدنی ، اسیدهای آمینه ، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها است که در فرآیند مزوتراپی استفاده می شود. اسید هیالورونیک یکی از مهمترین عناصر مزوژل است.

هیالورونیک اسید ، نوعی قند است که به طور طبیعی در سطوح مختلف پوست وجود دارد و بسته های آب را در خود نگه می دارد و به آبرسانی و هیدراته شدن پوست کمک می کند. با افزایش سن ، اسید هیالورونیک در پوست از بین می رود و نتیجه آن از دست دادن طراوت و شادابی وشفافیت پوست است. تزریق مزوژل باعث می شود  اسید هیالورونیک پوست بازسازی شود ، به طوری که بافت های پوست به خوبی تراز شده و پوست جوان و زیبا می شود.

نحوه انجام و تزریق مزوژل بر روی صورت یک خانم خوابیده بر روی تخت مطب دکتر

نحوه تزریق مزوژل

تزریق مزوژل چگونه انجام می شود

پس طرح ریزی یک برنامه درمانی یا جوانسازی با استفاده از مزوژل توسط پزشک، تزریق مزوژل در چند جلسه بصورت مرتب انجام خواهد شد. نحوه استفاده از روش مزوژل بسیار شبیه به تزریق ژل به نواحی مختلف صورت می باشد. پزشک متخخص پس از آماده سازی سرنگ مخصوص ، ترکیب ویال مزو و هیالورونیک اسید موجود در بسته بندی مزو ژل را به آرامی به اندازه نیاز در ناحیه هدف تزریق می کند.

تمام مواد و عناصر به کار رفته در مزوژل باعث ایجاد و ساخت کلاژن شده و خون رسانی به بافت ها و اندام ها را افزایش می دهد. از ویتامین ها و مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها در مزوژل برای تقویت و ترمیم پوست استفاده می شود.

روش تزریق مزوژل مشابه روش مزوتراپی است که در آن از یک دستگاه مزوگان جهت تزریق کوکتل مزوژل به پوست استفاده می شود.

روند اثرگذاری مزو ژل در سه مرحله بر روی پوست در تصویر نمایان می باشد

روند تاثیر مزوژل بر روی پوست

کاربرد های تزریق مزوژل

یکی از مهمترین و محبوبترین موارد استفاده از مزوژل ، پر کردن خطوط و چین و چروک های عمیق پوست است. به عنوان مثال، از روش مزوژل می توان به راحتی برای رفع و اصلاح خطوط نیمه عمیق دور چشم ، خط خنده ، خطوط عمیق پوستی در ناحیه پیشانی استفاده کرد.

بعضی از افراد ممکن است گونه های نامتقارن یا تغییر شکل یافته ای داشته باشند که باعث ایجاد چهره های خسته و بی حال می شود. با کمک مزوژل ترکیب با روشهای دیگر، می توان گونه های خوش فرم را برای این افراد ایجاد کرد. در افرادی که صورت باریکی دارند ، مزوژل می تواند تا حدودی به تغییر فرم آن کمک کند البته بدون حجیم سازی در آن ناحیه.  در ادامه به مهمترین کاربرد های مزو ژل در رفع و اصلاح عیوب و نواقص و صورت و گردن و بدن خواهیم پرداخت.

نواحی مورد استفاده از مزو ژل که بیشتر مشمول این روش جوانسازی می شوند در تصویر مشهود می باشد . زمینه تصویر سفید می باشد

نواحی بیشتر استفاده شده از مزوژل

مزوژل برای نواحی مختلف صورت

استفاده از مزو ژل برای نواحی مختلف صورت بسیار رایج و محبوب می باشد. تزریق این ماده مغذی که از هیالورونیک اسید غلیظ است ، چین و چروک و خطوط ریز صورت و چین و چروک دور چشم را از بین می برد، چروک های روی گونه و اطراف دهان ، خستگی و بی قراری پوست را برطرف می کند. همچنین خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد و در کل ، درخشندگی  وکیفیت کلی پوست را افزایش می دهد. قیمت مزوژل صورت را در فروشگاه نو آوران سلامت می توانید مشاهده نمایید.

در صورتیکه تمایل دارید از دیگر انواع کوکتل مزوتراپی برای ترمیم پوست صورت استفاده کنید پیشنهاد می کنیم مقاله ” مزوتراپی صورت چگونه به جوانسازی کمک می کند ” را مطالعه نمایید.

تصویر خط اخم موجود در رپیشانی و تاثیر استفاده از مزو ژل در رفع آن در سه فاصلع زمانی در تصویر با زمینه سفید مشخص می باشد

تاثیر مزوژل در اصلاح خط اخم

رفع خط اخم با مزو ژل

به مرور و با گذشت زمان یا یا بواسطه عادت های نادرست، نشانه های پیری در نقاط و نواحی مختلف صورت پدیدار می شود. یک از این نشانه ها خط اخم است. به خط و جروک بسیار عمیق عمودی بین دو ابرو در ناحیه گالابلا ، خط اخم گفته می شود. روش های بسیاری برای اصلاح این خط وجود دارد. یکی از قدرتمند ترین این روش ها ، استفاده از مزو ژل است . مزو ژل پس از تزریق در ناحیه گالابلا با جای گیری در زیر خط اخم و هیدراته کردن و تحریک سلول های کلازن ساز آن نقطه به از بین رفتن آن، کمک بزرگی می کند.

قبل و بعد استفاده از مزو ژل برای رفع خطوط اطراف و زیر چشم در تصویر کاملا مشهود می باشد

رفع خطوط عمیق دور چشم با مزو ژل

رفع چین و چروک دور چشم با مزوژل

مزو ژل با ویژگی های خاصی که دارد می تواند به رفع خطوط اطراف چشم که در ناحیه پنجه کلاقی می توانند خیلی هم عمیق باشند کمک می کند.تزریق مزو ژل می تواند به رفع چروک عمیق اطراف چشم کمک کند. علاوه بر این ، باتوجه به غلظت بالای هیالورنیک اسید در آن ، علاوه بر رفع چروک و خطوط می تواند به شادابی هرچه بیشتر و ماندگاری اثر آن در آن ناحیه کمک بزرگی کند.

تزریق مزو ژل برای رفع خط خنده در تصویر صورت یک خانم کاملا نمایان می باشد

مزو ژل خط خنده

مزو ژل برای اصلاح خط خنده

مزو ژل مانند ژل ها و فیلر ها خیلی خاصیت برجسته سازی و حجم دهندگی ندارند و بیشتر بر روی تحریک پوست برای تولید کلاژن و الاستین ساخته شده اند. هدف اصلی مزو ژل ها شادابی پوست و رفع چین و چروک های عمیق و نیمه عمیق پوست است. این هدف بواسطه تولید سلول های فیبروپلاست به وقوع می پیوندد. فیبرولاست و الاستین و کلازن هر سه در افزایش خاصیت ارتجاعی ، کشیدگی ، شادابی و هیدراته شدن پوست موثر هستند.

تصویر بعد و قبل استفاده از مزو ژل برای اصلاح خط خنده و زمینه تصویر سفید می باشد . این تصویر با مقاله مزو ژل در ارتباط می باشد

تاثیر مزوژل در اصلاح خط خنده

هیاولورنیک اسید موجود در مزو ژل و مواد مغذی مربوط به بخش مزوی این فرواروده و روش ؛ ترکیبی قدرتمند برای رفع خطوط و چین و چرک های روی پوست را شکل می دهد. همچنین هیدراته و شاداب شدن پوست نتیجه این ترکیب خواهد بود. مزو ژل کاربرد های زیادی دارد که برخی از آنها خیلی کم مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله این کاربردها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

تصویر جوانشده یک خانم با استفاده از مزو ژل با زمینه سفید در کنار ویال های مزو ژل نمایان می باشد

مزو ژل و جوانسازی صورت

افزایش خاصیت ارتجاعی پوست پشت دست ها ، برجستگی رگ ها و گودی های پشت دست ، عیب یابی مشکلات پوستی مربوط به پوست در قفسه سینه ، درمان چاقی موضعی و رفع مشکلات بینی در افرادی که از جراحی زیبایی بینی ترس دارند از جمله دیگر کاربرد های کمتر شناخته شده مزو ژل می باشد. البته برخی از این کاربرد های در ترکیب با روش های دیگر می باشند.

عوارض تزریق مزو ژل

مزو ژل یک روش قابل تحمل برای بیمار است و سوزن های مورد استفاده در مزو ژل بسیار کوچک هستند و به پوست نفوذ زیادی نمی کنند. همچنین درد آنها نسبت به سایر آمپول ها کمتر است. گاهی از داروهای بی حسی موضعی استفاده می شود.

به طور کلی ، مزوتراپی کم خطر است و علاوه بر تورم ، کبودی و قرمزی اولیه پس از تزریق ، عوارض جانبی دیگری نیز به ندرت اتفاق می افتد. برخی از عوارض جانبی نادر تزریق مزوژل شامل عفونت و زخم شدن پوست است.

در نظر داشته باشید که خرید مزوژل مناسب، در نتیجه عمل تزریق و کاهش عوارض آن بسیار موثر و تعیین کننده است.

فواید استفاده از روش نوین مزوژل

فواید تزریق مزوژل در نواحی مختلف بدن و صورت بسیار زیاد می باشند. در ادامه قصد داریم به تعدادی از فواید این فراورده مغذی اشاره کنیم.

  • آبرسانی به ناحیه حساس اطراف چشم
  • سیاهی دور چشم را کاهش دهید
  • خطوط و چین و چروک های دور چشم را برطرف کنید
  • پوست را تغذیه و آبرسانی می کند
  • تورم و پف زیر چشم را برطرف کنید
  • پوست را جوان و سفت کنید
  • جوان سازی  مزو ژل برای اکثر بیماران و انواع پوست مناسب است
  • پوست روشن و روشن می شود

مزوژل جالپرو و مزوژل پروفایلو دو مورد از بهترین برند های مزوژل جوانساز هستند که می توانند مزایای بالا را پوشش بدهد. قیمت مزوژل جالپرو و پروفایلو و سایر مزوژل ها را می توانید در فروشگاه نوآوران سلامت مشاهده نمایید.

تصویر دختر خانمی در حال تزریق مزو ژل ، زمینه تصویر بژ می باشد

اقدامات قبل از تزریق

اقدامات مهم قبل از انجام مزوژل

تزریق مزو ژل به آمادگی و مراقبت های سفت و سختی قبل از تزریق نیاز ندارد. با این حال ، باید به برخی از نکات توجه داشت. اقدامات و نکاتی که قبل از تزریق مزو ژل باید به آنها توجه شود. در ادامه به این اقدامات اشاره می کنیم.

  • حداقل 24 ساعت قبل از تزریق الکل مصرف نکنید ، زیرا الکل باعث رقیق شدن خون و افزایش احتمال کبودی می شود.
  • به مدت دو هفته قبل از تزریق مزو ژل از داروهای ضد التهاب و رقیق کننده خون خودداری کنید.

چه کسانی نباید از مزوژل استفاده کنند

جوانسازی به روش مزو ژل روشی  بسیار ایمن و کم ریسک می باشد. با این حال برای استفاده از این روش شرایطی وجود دارد. همه افراد این شرایط را ندارند. در ادامه به محدودیت های استفاده ازاین روش اشاره می کنیم.

  • استفاده از مزو ژل برای افراد زیر 18 سال ممنوع می باشد.
  • افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند ، مانند دیابت ، سرطان ، اختلال بافت همبند ، لوپوس و … کاندیداهای خوبی برای روش نیستند.
  • علاوه بر این ، زنان در دوران بارداری و شیردهی و کسانی که داروهای خاصی مصرف می کنند نباید از مزوژل استفاده کنند.
  • افرادی که پوستی شل و آویزان دارند نباید مزوژل انجام دهند. این افراد برای نتایج بهتر می توانند از روش های دیگری به غیر از مزوژل مانند تزریق ژل و لیفتینگ استفاده کنند.
تصویر دختری پس از انجام مزو ژل در حال تفکر به مراقبت های پس از تزریق ژل می باشد

مراقبت های پس از تزریق مزو ژل

اقدامات بعد از مزوژل

اقدامات و نکات موثری که باید بعد از تزریق مزو ژل به آنها توجه شود ، تاثیر زیادی در ماندگاری بیشتر نتایج و همچنین بازده آن دارد. برخی از مهمترین آنها به شرح زیر است .

  • از جابجایی یا ماساژ ناحیه تحت درمان با مزوژل خودداری کنید.
  • 24 ساعت بعد از تزریق ورزش نکنید.
  • 72 ساعت بعد از تزریق مزوژل زیر آفتاب نمانید و در گرمای زیاد نمانید.
  • برای جلوگیری از تورم ناحیه تزریق مزوژل ، نمک کمتری بخورید.
  • اگر تورم دارید می توانید هر 15 ساعت و به مدت 15 ساعت کمپرس سرد به ناحیه تزریق مزوژل بزنید.
  • برای تسکین درد از استامینوفن استفاده کنید.

با توجه به غلظت بالای اسید هیالورنیک در مزو ژل ها ، این روش از آن دسته متد های جوانسازی ای محسوب می شود که ماندگاری خوبی دارند. در صورت رعایت نکات مهم در ارتباط با این روش ، ماندگاری آن می تواند تا یک سال هم به طول بیانجامد. عموماً ماندگاری تزریق مزو ژل بین شش ماه تا یک سال است.

 نتیجه تزریق مزوژل چه زمانی نمایان می گردد

نتایج تزریق مزوژل معمولاً بلافاصله مشاهده می شود ، اما نتیجه کامل پس از 48 ساعت مشاهده می شود. نتیجه تزریق مزوژل معمولاً بین 6 تا 9 ماه طول می کشد و سپس به تدریج از بین می رود. برای اینکه این نتایج مزوژل بیشتر دوام بیاورند و پوست جوان و شاداب به نظر برسد ، باید درمان مزوتراپی تکرار شود. یک برنامه درمانی مزوتراپی شامل سه جلسه با فواصل 2 تا 4 هفته است.

تصویر دختر خانکمی بر روی تخت مطب پزشک در حال انجام مزوژل ، کاور موی دختر خانم آبی می باشد

هزینه مزو ژل

هزینه تزریق مزوژل

هزینه تزریق مزوژل به عوامل زیادی بستگی دارد. در ابتدا باید به این موضوع اشاره شود که این هزینه ها تحث پوشش بیمه خدمات درمانی قرار نمی گیرد. عواملی همچون قیمت مزوژل ، حجم مزوژل تزریقی، برند و کیفیت مزوژل مورد استفاده ، تخصص پزشک ، میزان به روز بودن و  قیمت دستگاه مزوگان و تعداد جلسات تزریق ، در هزینه های انجام مزو ژل تاثیر گذار است. این هزینه ها با توجه به وارداتی بودن برند و مواد مصرفی به نوسانات ارزی بسیار وابسته می باشد.

البته برای تقویت مو نیز مزوژل هایی در سالهای اخیر تولید شده است. پیشنهاد می کنیم مقاله ” مزایای مزوژل تقویت کننده مو ” را مطالعه نمایید. برای مشاهده قیمت آمپول هیر فیلر برای تقویت مو به فروشگاه نوآوران سلامت مراجعه نمایید.

به عنوان یک نتیجه گیری نهایی ، مزوژل می تواند به عنوان یکی از قدرتمند ترین روش های جوانسازی صورت محسوب شود. این روش بسیاری از وِیژگی های مثبت کوکتل های مزوتراپی را با خواص پرشمار هیالورونیک اسید در هم آمیخته است.

هیات تحریریه نوآوران سلامت امیدوار است که این مقاله در معرفی مزو ژل و کاربرد های آن در رفع خط اخم ،خط خنده ، خطوط زیر و اطراف چشم و  همچنین عوارض و نتایج و مراقبت های قبل و بعد از تزریق، موفق بوده باشد.

منبع: newsi

هیات تحریریه نوآوران سلامت نگاه شما را ارج می نهد

برچسب ها :

محصولات مرتبط

این محصولات نیز ممکن است مورد پسند شما باشد

مقالات هم پیوند

اعضای هیات تحریریه نوآوران سلامت مفتخرند که مطالب دیگری در این زمینه تقدیم شما نموده اند

سوالات متداول

ممکن است پاسخ خود را در بین سوالات متداولی هم پیوند با این موضوع بیابید

01مزوژل با ژل های معمولی هیالورونیک اسید چه فرقی دارد ؟

تفاوت ژل ها و مزوژل ها در این است که ژل ها به صورت تخصصی بیشتر با هدف پر کردن حجم بافت از دست رفته وارد میدان شده اند در صورت که کوکتل های مزوتراپی به منظور تغذیه سلولهای سطحی پوست بکار می رود.

02منشا خط خنده در چیست ؟ و ژل های تزریقی چگونه باعث رفع آن می شود؟

خط خنده بیشتر  ناشی از عادات بد جمع کردن صورت و  ابراز احساسات فیزیکی صورت بوده است.

تزریق مزوژل به راحتی می تواند با پرکردن شکاف زیر پوستی ، خط خنده را رفع کند.

03پس از تزریق ژل خط خنده ، آیا می تونیم حمام برویم و ورزش کنیم؟

تا 12 ساعت پس از تزریق بهتر است از ورزش و استحمام ، پرهیز شود.

04آیا تزریق مزوژل نسبت به تزریق ژل درد بیشتری دارد؟

خیر ، درد تزریق مزوژل و ژل هر دو بسیار کم می باشد و با استفاده از بی حس کننده های موضعی می تواند آنرا به صفر رساند.

05تزریق مزوژل نسبت به تزریق فیلر و کوکتل های مزوتراپی چه برتری دارد؟

تزریق مزوژل از جهاتی می تواند نسبت به کوکتل های مزوتراپی و ژل هیالورونیک اسید برتر باشد و از جهاتی هم نسبت به آنها در موضع ضعف قرار بگیرد. تزریق مزوژل به عنوان یک روش مکمل در کنار سایر روش های جوانسازی می باشد.

06مزوژل می تواند در رفع خطوط عمیق همانند خط اخم مناسب باشد؟

بله ، استفاده از مزوژل پروایج و  مزوژل ایجال با غلظت بالای هیالورونیک اسید، می تواند در رفع خطوط عمیق و نیمه عمیق بسیار کار ساز باشد.

07برای خرید مزوژل چه اقداماتی باید صورت بگیرد ؟

داوطلبان برای خرید مزوژل می توانند به قسمت فروشگاه سایت نوآوران سلامت مراجعه کنند.

نظرات کاربران

خرسندیم که نقطه نظرات شما را بخوانیم، ثبت پاسخ هیات تحریریه را از طریق پیامک به شما اطلاع می دهیم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5

  • ساناز 1400.04.08

    سلام
    مزوژل ها بیشتر زیر مجموعه ژل های تزریقی هستند یا کوکتل های مزوتراپی ؟

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.04.08

      سلام و درود فراوان
      مزوژل ها ترکیبی اساسی از کوکتل های مزوتراپی و فیلر های پرکننده پوستی می باشند که زیرمجموعه کوکتل های مزوتراپی محسوب می شوند.

      پاسخ دهید
  • LALEH 1400.04.21

    سلام و عرض ادب
    مرسی بابت این مطلب آموزنده
    می خواستم بدونم نحوه تزریق مزوژل رو از کجا ببینم ؟

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.04.21

      سلام و عرض احترام
      برای تماشای نحوه تزریق مزوژل به پوست صورت می توانید در همین صفحه ، ویدیوی آموزشی مرتبط با تزریق مزوژل ر تماشا کنید.
      موفق باشید

      پاسخ دهید
  • vqh 1400.05.13

    سلام
    می خواستم بدونم بعد از تزریق ژل می توان به حمام رفت؟

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.05.13

      سلام و درود
      تا 12 ساعت پس از تزریق حمام رفتن ممنوع می باشد.

      پاسخ دهید
  • samaneh 1400.07.27

    خسته نباشید
    سلام
    ببخشید من می خوام از سایتتون یه جالپرو کلاسیک و جالپرو HMW خریداری کنم
    فیلر موی دکتر سی وای جی هم اگه موجود باشه که چه بهتر

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.07.27

      سلام و درود به شما
      هر سه محصول مورد نیاز شما در سایت موجود می باشد.
      برای دسترسی به قیمت جالپرو HMW و جالپرو کلاسیک و قیمت فیلر مو می توانید به فروشگاه نوآوران سلامت مراجعه نمایید.

      پاسخ دهید
  • mehrveh 1400.10.19

    سلام من قصد دارم برای چروک های فاین صورت از مزوژل استفاده کنم
    بهترین مارک مزوزل چه مارک هایی هستند؟

    پاسخ دهید
  • مانلی 1400.11.30

    درود
    می خواستم بدونم محصولاتی از جمله مزوژل جالپرو و فیلر مو دکتر سی وای جی در حال حاضر موجود دارید؟ یا خیر

    پاسخ دهید
  • آیسان 1401.01.27

    سلام وقتتون بخیر می خواستم بدونم بین این محصولات، جالپرو بهتره یا پروفایلو ؟

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1401.01.27

      سلام و درود بر شما. انواع بهترین برند مزوژل در فروشگاه نوآوران سلامت معرفی شده اند. مزوژل جالپرو و پروفایلو در کنار سایر برند ها مزوژل های پرکاردی برای جوانسازی هستند.

      پاسخ دهید
  • فرزانه حسینی 1401.01.27

    سلام. شما محصول آبرسان پروفایلو هم دارین؟

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1401.01.27

      با سلام
      برای مشاهده خرید پروفایلو به بخش فروشگاه نوآوران سلامت مراجعه نمایید.

      پاسخ دهید
  • لیلا دارابی 1401.01.27

    سلام وقتتون بخیر من تعریف یک محصولی رو خیلی شنیدم به اسم جوان ساز پروفایلو میشه راهنماییم کنید که این محصول چیه و از کجا میتونم تهیه اش کنم؟

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1401.01.27

      سلام و عرض ادب
      برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده محصول قیمت مزوژل پروفایلو در سایت نوآوران سلامت، به بخش فروشگاه مراجعه نمایید.

      پاسخ دهید
ضمانت اصل بودن کالا
ارسال سریع
بسته بندی سلامت
مشاوره و پشتیبانی

نوآوران سلامت سربلندی مردم ایران سرافراز را آرزو دارد ©2020