خانمي شکم لاغر و خوش فرمي دارد و با دست خود شکل يک قبل را بر روي شکم خود درست مرده است. او ليفت شکم با نخ انجام داده است.

لیفت شکم با نخ برای لاغری

دسته بندیجوانسازی
تاریخ انتشار مقاله 1400.02.25
نام نویسندههیات تحریریه نوآوران سلامت

لیفتینگ شکم با نخ یا جراحی ابدومینوپلاستی شامل از بین بردن چربی و بافت اضافی اطراف شکم و ترمیم افتادگی و شل شدن عضلات شکم می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به طور کامل با این روش درمانی...

به مرور زمان و با افزایش سن میزان ترشح کلاژن در پوست کمتر شده و آثار پیری در فرد نمایان می شود. افتادگی شکم معمولا یکی از این عارضه ها است که پس از افزایش چربی بیش از حد در این نواحی ایجاد می ­شود. افزایش بیش از حد وزن، به ویژه بعد از بارداری و برای زنانی که چند بار زایمان کرده اند، ممکن است باعث افتادگی پوست شود و جراحی لیفت شکم در این مورد ضروری است. اگر دوست دارید شکمی صاف و محکم داشته باشید، لیفت شکم با نخ می تواند پیشنهاد بسیار خوبی برای شما باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به طور کامل با این روش درمانی بسیار محبوب آشنا شوید.

ویدئو بالا به نحوه عمل لیفت شکم با نخ پرداخته است.

با خواندن مقاله ” لیفت با نخ چیست و هزینه و عوارض آن ” با کاربردها و نتایج کشیدن پوست با نخ لیفت بیشتر آشنا شوید.

شکم خانمي بوسيله ليفت با نخ کشيده و صاف شده است.

جوانسازی شکم به روش لیفت با نخ

لیفت شکم با نخ چیست

جراحی ابدومینوپلاستی یا “کشیدن شکم” (که همچنین به عنوان کشش پوست شکم، کانتور بدن، لیفت معده، لیفت شکم یا لیفت شکم نیز نامیده می شود) یک عمل جراحی زیبایی است که برای لاغر و محکم تر شدن شکم استفاده می شود. فرایند لیفتینگ شکم با نخ شامل از بین بردن چربی و بافت اضافی اطراف شکم و ترمیم افتادگی و شل شدن عضلات شکم می باشد. که انجام این عمل، شکمی صاف و محکم را برای شما به ارمغان می آورد. در عمل لیفتینگ شکم با نخ، علاوه بر از بین بردن چربی اضافی شکم ، پوست اضافی آن را نیز از بین می برد. تولید کلاژن که در پروسه عمل لیفت شکم با نخ صورت می گیرد، باعث می‌ شود تا روش‌ های غیر جراحی و غیر تهاجمی مانند این روش، موفقیت‌ آمیز باشند و برای بسیاری از بیمارانی که زمان لازم برای جراحی ندارند مفید واقع شوند.

اگر می خواهید صورتی شاداب و جوان داشته باشید می توانید با خواندن مقاله ” لیفت صورت با نخ برای شادابی پوست” با کاربردها و نتایج کشیدن پوست با نخ لیفت آشنا شوید.

شکم خانمي بوسيله ليفت با نخ کشيده و صاف شده است.

کاهش چربی های اطراف شکم با لیفت با نخ

لیفت شکم با نخ چگونه انجام می شود

عمل لاغری شکم با نخ شامل برداشتن پوست و چربی اضافی از قسمت تحتانی شکم به منظور سفت شدن عضله و لایه پوششی دیواره شکم می باشد. عمل ابدومینوپلاستی را می توان در ترکیب با اصلاح کانتور بدن (عمل های ماموپلاستی، لیپوساکشن و غیره) یا برخی از اعمال دیگر (رحم ، عمل تخمدان و …) انجام داد. لیفت شکم با نخ انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی و توضیح هر یک از آن ها می پردازیم.

  • لیفت شکم کامل
  • لیفت شکم جزئی (مینی)
  • لیف شکم قابل تمدید
  • لیفت شکم با فشار جانبی بالا
  • لیفت دور تا دور شکم
  • لیفت شکم که شامل ترکیبی از رویه ها است
انجام ليفتينگ شکم با نخ به صورت کامل

لیفتینگ کامل شکم با نخ

لیفت کامل شکم با نخ

در این روش، از قسمت لگن به مفصل کناری برش زده می­ شود و پوست و چربی اضافی با ترمیم عضلات شل و صورت در دیواره های پایین، میانی و فوقانی شکم از بین می رود؛ همچنین لایه های اضافی پوست و چربی به سمت پایین کشیده شده و از بین می روند. روش های دیگری نیز برای اصلاح خطوط شکم وجود دارند که از میان آن ها می توان به لیپوساکشن اشاره کرد.

لیفتینگ شکم با نخ جزئی

در این روش دکتر یک برش کوچکتر بین دو قسمت شرمگاه ایجاد کرده و عضلات شل و افتاده دیواره تحتانی شکم را کشیده و سفت می­ کند. درنتیجه پوست به سمت پایین کشیده شده و چربی اضافی از بین می رود.

شکم خانمي بوسيله ليفت با نخ کشيده و محکم شده است

سفت و محکم کردن پوست شکم

لیفت قابل تمدید شکم با نخ

در این روش برش در یک خط از لگن به لگن دیگر صورت می گیرد و شما می توانید محل برش را با پوشیدن لباس مخصوص پنهان کنید. این متد شامل عمل کامل ابدومینوپلاستی و کشیدن ناحیه فوقانی ران می باشد.

لیفت دور تا دور شکم با نخ

در این روش، علاوه بر لیفتینگ شکم با فشار جانبی، لیفتینگ مفصل ران نیز به صورت کامل انجام می ­پذیرد و برش شکم بصورت کامل انجام می شود. این روش برای بیمارانی که کاهش وزن زیادی دارند بسیار مناسب است.

لیفت شکم با فشار جانبی بالا

با استفاده از این روش، شکم شما به طور قابل توجهی سفت می شود و شلی بیش از حد شکم برطرف می شود.

خانمي در حال اندازه گيري دور شکم خود بعد از عمل ليفت شکم با نخ مي باشد.

مزایا و نتایج سفت کردن پوست شکم با نخ

نتایج و مزایای استفاده از ابدومینوپلاستی

از آنجا که لیفت شکم با نخ عملی غیر تهاجمی و کم خطر است، دارای فواید بسیاری می باشد که در ادامه برخی از این موارد را نام می بریم:

  • لیفت شکم با نخ عضلات پایین شکم شما را تقویت می کند.
  • به ثابت ماندن عضلات لگن و کمر شمت کمک می کند.
  • فتق شکم را اصلاح می کند.
  • درد کمر را کاهش می دهد.
  • وضغیت بدن را بهبود می بخشد.
خانم جواني از عوارض ليفت شکم با نخ دارد رنج مي برد

عوارض جانبی لیفتینگ شکم با نخ

عوارض لیفت شکم با نخ چیست

به طور کلی نمی توان عوارض مشخصی را برای این عمل نام برد، اما اگر شما بیماری خاصی داشته باشید، ممکن است خطرات مرتبط با آن وجود داشته باشد. بیشتر عوارض جانبی لیفت شکم با نخ در 24 الی 48 ساعت اول پس از انجام عمل رخ می دهد و اغلب به سرعت برطرف می شود. رفع برخی از مشکلات احتمالی چند هفته یا احتمالاً حتی ماه ها به طول می انجامد. این عوارض جانبی شامل عفونت، کبودی، تورم، حساسیت به لمس، بی حسی و عدم تقارن جزئی (ناهمواری کوچک) است. بعضی اوقات بخیه درست زیر پوست خود را نشان می دهد. برای آگاهی کامل از از عوارض پس از عمل، می ­بایست با پزشک متخصص خود صحبت کنید.

در نظر داشته باشید که خرید نخ لیفت مناسب، در نتیجه عمل کشیدن پوست با نخ و کاهش عوارض آن بسیار موثر و تعیین کننده است.

چه کسانی می­ توانند عمل لیفت شکم را انجام دهند

برای جراحی لیفتینگ شکم باید شرایط بخصوصی داشته باشین و هر کس به طور دلخواه نمی تواند این عمل را انجام دهد. معمولا این عمل برای افراد زیر مناسب است:

  • با کاهش وزن پس از چاقی دچار افتادگی پوست می شوند.
  • کسانی که دچار کاهش چربی منطقه یا افتادگی پوست بعد از بارداری هستند.
  • کسانی که دارای شکاف بین عضلات شکم هستند.
  • کسانی که پوست اضافی به همراه چربی اضافی در ناحیه شکم دارند
  • کسانی که دارای علائم کشش در ناحیه شکم هستند
  • ممکن است تحت لیفت شکم قرار بگیرند تا شکمی صاف و تنگ داشته باشند.
  • لازم به ذکر است که افراد بالای 18 سال، می توانند عمل لیفت شکم را انجام دهند.
خانمي ابدومينوپلاستي انجام داده است و شکم صاف وخوش فرمي دارد.

کشیدن پوست شکم با نخ

آمادگی ­های قبل از عمل لاغری شکم با نخ

پیش از انجام لیفتینگ شکم با نخ ، می بایست برخی نکات را رعایت کنید تا عمل خوب وبه دور از عوارض جانبی احتمالی داشته باشید. این اقدامات عبارتند از:

  • شما برای عمل به فردی نیاز دارین تا بعد از جراحی کنارتون باشد و کمکتون کند.
  • در این دوره نباید مدت طولانی زیر آفتاب بمانید. سرماخوردگی یا هرگونه عفونت دیگر ممکن است باعث به تعویق افتادن عمل شود.
  • بهتر است مصرف آسپیرین و مشتقات آن را یک هفته قبل از عمل متوقف کنید. (مصرف دارویی که هر روز مصرف می کنید را بدون مشورت با پزشک خود متوقف نکنید)
  • توصیه می شود مدتی قبل و بعد از عمل سیگار نکشید.
  • قبل از آمدن به بیمارستان برای جراحی آرایش نکنید، از ژل مو استفاده نکنید و لباس راحتی بپوشید.
  • 6 ساعت قبل از عمل چیزی نخورید و ننوشید.
خانمي در حال استراحت مي باشدو او عمل ليفت شکم با نخ انجام داده است.

اقدامات لازم بعد از کشیدن پوست شکم با نخ

مراقبت های بعد از لیفت شکم با نخ

به منظور جلوگیری از تجمع مایعات و حفاظت از شکم، حدود شش هفته لباس مخصوصی به نام شکم بند باید بپوشید. با توجه به اینکه دوره نقاهت عمل لیفتینگ شکم کوتاه است، اما حداقل شش هفته از انجام فعالیت­ های شدید شامل هرگونه ورزش شدید خودداری کنید.

هزینه عمل ابدومینوپلاستی چقدر است

مانند اکثر عمل های جراحی زیبایی، هزینه جراحی ابدومینوپلاستی نیز متغیر است. هزینه این عمل به سن بیمار، وزن و وضعیت سلامتی، تحصیلات جراح پلاستیک و محل بیمارستان بستگی دارد. معمولا عمل لیفتینگ شکم با نخ ، هزینه های زیر را شامل می شود:

  • هزینه جراح
  • هزينه بيمارستان يا مركز جراحي
  • هزینه بیهوشی
  • داروها
  • لباس ویژه بعد از عمل
  • آزمایشات پزشکی قبل و بعد از عمل

در برآورد نهایی هزینه لیفت با نخ  قیمت نخ لیفت نیز بسیار تاثیر گذار است. در مقایسه قیمت نخ PDO ، قیمت نخ لیفت کاگ بدلیل ساختار عموما از قیمت نخ مونو  بالاتر است.

به عنوان یک نتیجه گیری می توان لیفت شکم با نخ را یکی از پر استفاده ترین روش های لاغری، کاهش چربی دور شکم و صاف و محکم کردن پوست شکم دانست. توصیه می شود برای گرفتن بهترین نتیجه از عمل، به تمام نکات گفته شده توجه کرده و حتما قبل از عمل دستورالعمل های مربوط به لیفتینگ را از پزشک متخصص بپرسید. هیات تحریریه نوآوران سلامت امیدوار است که این مقاله بتواند راهنمای مناسبی در استفاده از این روش جوانسازی باشد.

منبع: healthline , plasticsurgery , aedit

هیات تحریریه نوآوران سلامت نگاه شما را ارج می نهد

برچسب ها :

محصولات مرتبط

این محصولات نیز ممکن است مورد پسند شما باشد

مقالات هم پیوند

اعضای هیات تحریریه نوآوران سلامت مفتخرند که مطالب دیگری در این زمینه تقدیم شما نموده اند

سوالات متداول

ممکن است پاسخ خود را در بین سوالات متداولی هم پیوند با این موضوع بیابید

01آیا لیفت شکم با نخ عوارض دارد؟

هیچ روش جراحی بدون در معرض خطر انجام نمی شود ، اما بسته به تخصص و تجربه جراح در انجام روش شما، اغلب میزان خطر کاهش می یابد. لیفت شکم با نخ خطرت بیسار کمی برای پوست دارد؛ از جمله کبودی، عفونت، تورم، نرمی و بی حسی پوست. تمام عوارض جانبی در هنگام مشاوره و قبل از رزرو قرار ملاقات برای درمان لیفت با نخ، به طور مفصل برای شما توضیح داده خواهد شد. اگر یک متخصص پوست مناسب را انتخاب کنید، این عوارض جانبی فقط چند روز طول می کشد و شما می توانید با روال عادی به فعالیت های روزمره خود برگردید.

02عمل لیفت شکم با نخ چقدر زمان می برد؟

انجام لیفت شکم با نخ معمولا کمتر از یک ساعت طول می کشد. اما طول عمل درمان آن به تعداد رشته هایی که پزشک شما استفاده می کند و نواحی تحت درمان بستگی دارد.

03نتایج لیفت شکم بانخ چقدر ماندگاری دارد؟

قدرت ماندگاری لیفت شکم با نخ به سن بیمار در زمان عمل و میزان لیفت با نخ با افتادگی بستگی دارد. بسیاری از پزشکان گزارش می دهند که نتایج برای هر سال دوام می آورد اما باید توجه داشت که افتادگی به مرور زمان باز می شود. اما اگر تمام شرایط عمل و مراقبت های قبل و بعد از عمل را رعایت کنید، لیفت شکم با نخ ماندگاری طولانی مدتی دارد.

04آیا کاشت نخ لیفت در شکم درد دارد ؟

خیر ، با توجه به تمهیداتی که پزشک قبل از کاشت نخ در نظر می گیرد ، دردی توسط داوطلب احساس نخواهد شد.

05بهترین برندهای نخ لیفت شکم چه مارک هایی هستند؟

بهترین نخ های لیفت در قسمت فروشگاه سایت نوآوران سلامت در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

نظرات کاربران

خرسندیم که نقطه نظرات شما را بخوانیم، ثبت پاسخ هیات تحریریه را از طریق پیامک به شما اطلاع می دهیم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5

  • مهشید 1400.04.09

    سلام. خانم هایی که تازه سزارین کردن می تونن لیفت شکم با نخ انجام بدن؟؟؟

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.04.09

      سلام . به وضعیت و شرایط جسمانی فرد بستگی داره. حتما قبل از انجام لیفت شکم با نخ با پزشکتون مشورت کنین.

      پاسخ دهید
  • مبینا 1400.05.05

    بعد از انجام لیفت شکم با نخ ، تا چه مدتی روی شکم نمیشه خوابید؟

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.05.05

      سلام و درود
      پس از انجام لیفت شکم با نخ تا مدتی در حدود یک هفته نباید فشار سنگین به شکم و پهلو ها وارد شود.
      موفق باشید.

      پاسخ دهید
  • mahshidsarmadi 1400.08.10

    وقتتون به خیر
    قیمت نخ های لیفت مونو ، کاگ و تورنادو برای برند های مختلف رو می خواستم

    پاسخ دهید
  • هاله 1400.11.05

    سلام
    نخ لیفت و چجوری میشه از سایتتون تهیه کرد؟

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.11.05

      سلام و درود
      برای خرید نخ لیفت ، می توانید به بخش فروشگاه سایت رجوع نموده و به سادگی هر چه تمام تر محصول خود را خریداری کنید.

      پاسخ دهید
ضمانت اصل بودن کالا
ارسال سریع
بسته بندی سلامت
مشاوره و پشتیبانی

نوآوران سلامت سربلندی مردم ایران سرافراز را آرزو دارد ©2020