تصویر یک خانم در حال تزریق ژل لب . زمینه تصویر سفید بوده و دستکشهای پزشک صورتی متمایل به بنفش می باشد. همچنین سرنگ و سوزن تزیق در تصویر نمایان می باشد.

انواع مدل های محبوب برای تزریق ژل لب

دسته بندیجوانسازی
تاریخ انتشار مقاله 1399.12.23
نام نویسندههیات تحریریه نوآوران سلامت

روش تزریق ژل لب برای فرم دهی لب ها استفاده می شود. در نوشته پیش رو روش تزریق ژل لب معرفی و انواع مدلهای پرطرفدار آن از جمله مدل عروسکی ، روسی ، سه دکمه ای ، صدفی ، کلاسیک را بررسی می...

امروزه تزریق ژل لب به منظور حجم دهی و برجسته سازی لب‌ها به بصورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. در نوشته پیش رو قصد داریم به تزریق ژل لب و انواع مدلهای پرطرفدار آن از جمله مدل عروسکی ، روسی ، سه دکمه ای ، صدفی ، کلاسیک و .. بپردازیم. همچنین به تمام سوالات مهم در مورد مراقبت های بعد از تزریق ژل لب خواهیم پرداخت.

تزریق ژل به لب چگونه انجام می شود

تزریق ژل لب به منظور حجم دهی و برجسته سازی لبها و همچنین هماهنگ سازی این عضو با سایر اجزای صورت، انجام می شود. برای این کار پس از ضدعفونی لب و اطراف آن، ژل مخصوص لب با استفاده از سوزن های بسیار ظریف، در زیر مخاط و پوست و بالای عضله لب تزریق می گردد.

در تزریق ژل لب، شناخت دقیق و کافی‌ از ساختمان و اجزای لب توسط پزشک بسیار مهم می باشد. همچنین مقدار ژل تزریقی و قرار گرفتن مواد در محل های مذکور باید دقیق باشد. مقدار ژل تزریق شده و سطحی یا عمقی تزریق شدن آن، بسته به نوع ماده استفاده شده و نتایج دلخواه داوطلب می باشد.

"تصویر

تزریق ژل برای لب

داوطلب می تواند انتخاب کند که قبل از تزریق، از بی حسی موضعی استفاده شود یا خیر. همچنین این روش حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه به طول می انجامد و پس از آن می توانید زندگی روزمرهو عادی خود را دنبال کنید. اینکه ژل در هر دو لب یا فقط لب پایین و یا وسط لب بالا انجام شود با داوطلب است. اما پزشک با تجربه ی بالایی که در این زمینه دارد بهتر می تواند راهنمایی کند.

برای آشنایی بیشتر با سایر کاربرد های تزریق ژل در درمان و زیبایی صورت و اندام بدن پیشنهاد می کنیم مقاله ” کاربردهای درمانی و جوانسازی تزریق ژل چیست ” را مطالعه نمایید.

"تصویر

مدل های تزریق ژل لب

با افزایش استقبال عمومی از تزریق با هدف زیباسازی به نقاط مختلف صورت و بدن به خصوص در لب‌ها، مدل‌ های مختلفی از انواع تزریق ژل لب به داوطلبان معرفی شده است. این مدل ها ،به مرور و با تغییرات مد در نقاط مختلف دنیا ، شکل گرفته است ،  در ادامه به محبوب ترین مدلهای تزریق ژل لب می پردازیم.

"تصویر

مدل لب عروسکی

هدف از تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربی، فرم دهی صورت به شکل عروسک ها و کارتون های پرطرفدار دخترانه است. در این مدل ، لب پایینی نسبت به لب بالایی حجیم تر شده و قسمت V شکل هم مقداری تقویت می شود.

مدل عروسکی تا حدودی به پوشیده شدن لثه ها هنگام خندیدن (گامی اسمیل) هم کمک می کند. تزریق ژل به لب از نوع عروسکی یا همان باربی، حس جوانی و شیک بودن به ظاهر خانمها می دهد.

"تصویر

تزریق ژل لب مدل روسی

مدل روسی تزریق ژل لب ، از شکل لب اغلب خانم های روس، الهام گرفته شده است. در این مدل ، تزریق ژل بیشتر در ناحیه ی V شکل و کشیدگی و تیزی حاشیه ی لب ها انجام می گیرد. همچنین برای برجسته کردن و لیفت ناحیه لب در مدل روسی، تزریق مقادیر کمی از ژل اسید هیالورونیک در امتداد خط لب ( به پیروی از مردم)، انجام می شود.

هدف از این نوع تزریق افزایش نقطه اوج لب ها برای بهبود ظرافت و زیبایی آنهاست. با این حال توجه داشته باشید که به دلیل بزرگ شدن و کشیدگی بیش از حد لب ها، این روش، برای افرادی با لب های بزرگ یا چشم های کوچک، پیشنهاد نمی شود.

"تصویر

مدل کمان برای تزریق ژل به لب

در تزریق ژل لب مدل کمانی، تمرکز اصلی بر روی لب بالایی می باشد که به کمان شباهت دارد. برای کسانی که می خواهند تزریق ژل لب بسیار طبیعی به نظر بیاید، انتخاب حالت کمانی بسیار مناسب و معقولانه است.

حالت کمانی لب ها احساس جوانی را به صورت انتقال می دهد. افرادی که پا به سن گذاشته اند و کلاژن و طراوت لب هایشان کاهش پیدا کرده است، می توانند با تزریق ژل لب جوانی را به چهره خود بازگردانند.

"تصویر

لب مدل صدفی

 در تزریق ژل لب، مدل صدفی، تمرکز بیشتر بر لب پایین است و از این نظر، برخلاف حالت کمانی می باشد. حجم دهی لب پایین به شکل دو قطره اشک در مرکز لب اضافه می شود. این کار باعث می شود که شکل اولیه لب پایینی که به صدف شباهت دارد نمایان تر شود. شکل صدفی لب پایین را می توان با مدل های دیگر برای لب بالا ترکیب کرد و یک فرم جدید و منحصر بفرد بدست آورد.

"تصویر

مدل ژل لب تزریقی سه دکمه ای

یکی از پرطرفدارترین مدل های تزریق ژل لب، مدل سه دکمه‌ای است. با توجه به اینکه لب بالا دارای سه قسمت مهم میانه‌ی لب بالا (V شکل) و دو سمت آن می‌باشد.

در روش سه دکمه‌ای، ناحیه میانی لب بالا و دو قسمت راست و چپ لب پایین بیشتر از نقاط دیگر با ژل حجیم می شوند. به این ترتیب حالتی خوشایند  به لب‌ها داده می شود. یعنی لب‌ها علاوه بر حجیم شدن، یک شکل جدید و منحصر بفرد به خود می‌گیرند.

"تصویر

مدل لب هالیوودی برای تزریق ژل

در مدل هالیوودی تزریق ژل به لب، از فرم لب ها در فیلم های سینمایی و سریال های تلوزیونی هالیوود استفاده می شود. مدل هالیوودی لب بالا و لب پایین را تقریباً به مقدار مساوی تحت تاثیر قرار می دهد. در تزریق ژل فرم هالیوودی لب، اهداف بیشتر تحت تاثیر فضای هالیوود است که زیبایی و بولد شدن لبها در آن بسیار مهم است و گریمور های سعی می کنند زیبایی کل صورت در سایه زیبایی و جوانی لبها باشد.

"تصویر

تزریق ژل لب طبیعی

در تزریق ژل لب مدل کلاسیک یا طبیعی هدف بازیابی شکل طبیعی لبها است. تصحیح شکل طبیعی لب، افزایش حجم لب بالا یا پایین و خوش فرم کردن لب از جمله اقداماتی هست که در این مدل انجام می گیرد.

نام دیگر این مدل  کلاسیک می باشد. که معمولا دارای طبیعی‌ترین نتیجه هست و در عین حال تغییرات قابل مشاهده و زیبایی رو هم برای لبها ایجاد خواهد کرد. این مدل از تزریق ژل لب برای کسانی که می خواهند تغییرات جزئی بر روی شکل و ظاهر لبهای خود ایجاد کنند، مناسب است.

"تصویر

تزریق ژل لب مدل قلوه ای

در مدل قلوه ای تزریق ژل لب، مقدار مشخصی از ژل به تمام قسمت‌های لب تزریق می شود. لبها پس از تزریق تا حد زیادی برجسته، حجیم و باد شده به نظر می آیند. با توجه به حجیم شدن لب در این روش، کسانی که می خواهند این نوع مدل را انجام دهند باید صورتی گرد داشته باشند.

همچنین برای افرادی که چشمهای ریز دارند و اجزای صورتشان متراکم است این روش به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود. در مجموع تناسب این مدل با سایر اجزای صورت بسیار مهم است.

"تصویر

ژل لب مدل قلبی

تمرکز تزریق ژل در مدل قلبی، نقطه V شکل لب بالا و امتداد لب پایین می باشد. فرم هدف همانند اسم این مدل، شکل قلب انسان می باشد. با توجه به همرنگ بودن لب و قلب ها در داستانهای عاشقانه، شبیه کردن لبها به قلب می تواند جذابیت بیشتری به افراد بدهد.

خیلی از پزشکان برای دستیابی به نتیجه‌ای جذاب و کامل‌تر از مدل قلبی استفاده می‌کنند. لب‌های قلبی شکل بسیار زیبا و زنانه هستند و در بین افراد طرفداران بسیاری دارند.

تصویر نیمه پایینی صورت یک خانم که لبهای موجود در آن دجار عوارض پس از تزریق ژل به ناحیه لب ها شده است. زمینه تصویر سفید می باشد

عوارض تزریق ژل لب

عوارض ژل تزریقی به لب

تزریق ژل لب اگر به درستی انجام نشود، می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد. به همین خاطر پزشکان توصیه می‌کنند به داوطلبان که هرگز برای این کار نزد سالن‌های زیبایی نرفته و حتما پیش یک پزشک معتبر اقدام به پروتز لب کنند. در ادامه به عوارض عمومی پس از تزریق اشاره می کنیم.

  • تورم و کبودی در ناحیه لب و حاشیه آن
  • ایجاد عفونت
  • آسیب به بافت لب از عوارض تزریق ژل لب
  • ایجاد زخم در ناحیه تزریق ژل
  • بروز واکنش‌های آلرژیک

فواید و نتایج پروتز لب

ژل و فیلر لب فواید و مزایای بسیار زیادی برای داوطلبین به همراه دارد. از مهمترین مزایای تزریق ژل به لب و  می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • ضخیم‌تر کردن لب‌های نازک
  • هماهنگی بیشتر بین لبهای نامنظم
  • کاهش چین و چروک ایجاد شده بر روی لب‌ها
  • تورم حداقلی در ناحیه هدف
  • کنترل حجم لب‌ها
  • بالا کشیدن گوشه‌های دهان
  • حداقل دوره بهبودی و استراحت
  • اثرگذاری سریع پس از تزریق
  • دوام و ماندگاری به نسبت طولانی
  • دائمی نبودن نتایج و امکان تغییر و اصلاح نتایج در آینده
  • حداقل عوارض جانبی
  • مقرون به صرفه بودن
"تصویر

اقدامات قبل ازتزریق ژل به لب

برای این که میزان اثرگذاری و بازده این روش بالا باشد و همچنین عوارض جانبی آن را کاهش بدهیم، بهتر از قبل از تزریق ژل به نکات زیر توجه کنیم.

  • قبل از انجام این روش در مورد آن تحقیق کنید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.
  • حداقل تا ده روز قبل از تزریق ژل لب، از مصرف آسپیرین و داروهای ضد التهابی خود داری شود.
  • در مورد هر گونه داروی مصرفی که در حال استفاده از آن هستید با پزشک خود مشورت کنید.
  • تا حداقل 24 ساعت قبل از تزریق ژل، از مصرف نوشیدنی های الکلی پرهیز کنید.
  • در روز تزریق از مصرف هرگونه لوازم آرایشی مالیدنی به محل تزریق خود داری شود.
  • تا دو هفته قبل از تزریق از درمان های مربوط به دندانها از جمله جرم گیری و عصب کشی بپرهیزید.
  • حتی الامکان وعده غذایی قبل از تزریق ژل، سبک باشد.
  • در روز تزریق لباسهای گشاد و راحت بپوشید.
"تصویر

بعد از تزریق ژل لب چه نکاتی را باید رعایت کرد

در ادامه به برخی از نکات عمومی که باید پس از انجام این روش به آنها توجه شود، خواهیم پرداخت.

  • از انجام ورزش و فعالیت های سنگین تا ده روز پس از تزریق خود داری کنید.
  • از فشردن، ماساژ دادن و لمس محل تزریق بپرهیزید.
  • حداقل تا یک هفته پس از تزریق از اصلاح و آرایش صورت و محل تزریق خود داری کنید.
  • دمای محلی که در آن قرار دارید می تواند بر اثرگذاری روش تاثیر گذار باشد. به دمای شهر ها و نقاطی که پس از تزریق سفر می کنید باید توجه داشته باشید.
  • تغذیه مناسب و نوشیدن آب کافی پس از تزریق می تواند در روند اثر گذاری بسیار موثر باشد.
تصویر لبهای یک خانم در تصویر مشخص می باشد . این عکس در نمای بسته می باشد . بواسطه روش اشتباه و تخصص ناکافی تزریق ژل در این لب ها به درستی انجام نشده است

گلوله شدن ژل تزریق شده در بافت لب

رفع گلوله شدن ژل لب

در صورت استفاده از یک پزشک مجرب، این اتفاق به آسانی رخ نمی دهد. اگر برجستگی یا توده‌های پوستی پس از تزریق ظاهر شوند، معمولاً در کوتاه مدت طی یک هفته پس از تزریق ژل لب، برطرف خواهند شد. اگر ماساژ موثر نباشد می‌توان از تزریق هیالورونیداز برای از بین بردن ژل تزریق شده استفاده کرد. پس از آن ممکن است ماده پر کننده دیگری تزریق شود تا حجم مطلوب مورد نیاز اضافه شده و نتایج بهبود پیدا کنند.

تصویر خانمی در حال شستشوی صورت خود . زمینه تصویر و لباس خانم سفید می باشد

شرایط شستشوی صورت پس از تزریق ژل

شستن صورت بعد از تزریق ژل لب

بهتر است  4 تا 6 ساعت پس از تزریق ژل لب، از شستن صورت خودداری شود. پس از آن می توان با مشورت پزشک این کار صورت بگیرد. به طور کلی می توان برای شستشوی صورت پس از تزریق ژل لب فرد باید از آب ولرم با فشار خیلی ملایم استفاده کند. دمای آب در هنگام شستشوی صورت از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورتی که دمای آب مورد استفاده بالا باشد ممکن است باعث تغییر ساختار ژل تزریق شده شود.

دمای بسیار پایین آب هم ممکن است باعث گلوله شدن لب شود. فشار زیاد آب هم می تواند به ترکیدگی لب منجر شده و باعث خارج شدن ژل از لب شود. همچنین برای شستشوی صورت باید از شوینده ی مناسب با  قدرت ضدعفونی متوسط استفاده شود. برخی از پزشکان استفاده از شامپوی بچه را توصیه می کنند که حساسیت زا نیست و قدرت پاک کنندگی مطلوبی دارد.

تصویر خانمی خوابیده روی تخت مطب پزشک درحال تخلیه ژل تزریق در لب خود توسط پزشکش. زمینه تصویر محو می باشد

از بین بردن و تخلیه ژل لب

روش پاک کردن ژل تزریق شده به لب

برخی از افراد تزریق ژل را نزد متخصصانی بی‌تجربه انجام می‌دهند، در نتیجه ممکن است ژل به میزان زیاد یا در محل نامناسبی تزریق شود یا متخصص نتواند تزریق ژل را به صورت متقارن انجام دهد. این اتفاقات موجب نارضایتی داوطلب شده. برای پاک کردن ژل تزریق شده حاوی اسید هیالورونیک می‌توان با تزریق هیالورونیداز، استفاده کرد.

البته که روش‌های دیگری هم وجود دارد. می‌توان پس از تزریق فیلرهای مبتنی بر اسید هیالورونیک آن‌ها را به وسیله یک سوزن بزرگتر خارج کرد. اما این روش در مقایسه با تزریق هیالورونیداز از محبوبیت کمتری برخوردار است.

همچنین تزریق استروئید می تواند باعث تخلیه ژل تزریق شده شود. در برخی موارد بسیار نادر، ممکن است از عمل جراحی هم برای این کار استفاده شود.

تصویر لب در حال تزریق ژل لب. ویال و سرنگ تزریق برای ژل لب در تصویر مشخص می باشد . همچنین زمنه تصویر سفید و روشن است.

پاک کردن ژل تزریق شده به لب، در خانه

روش خانگی از بین بردن ژل لب

از بین بردن ژل لب در خانه یک کار غیر تخصصی می باشد و از خواسته های نابجای خیلی از افراد است که به دلیل عدم تجربه کافی و استفاده از روش های غیر اصولی می تواند موجب ایجاد تاثیرات سوء بر روی زیبایی صورت آنان شود. بهترین روش مراجعه به دکتر پوست و مو و زیبایی می باشد.

تصویر نیمه پایینی صورت یک خانم که لبهای موجود در آن دجار تبخال پس از تزریق ژل به ناحیه لب ها شده است. زمینه تصویر سفید می باشد

رفع تبخال پس از تزریق ژل لب

درمان تبخال بعد از تزریق ژل لب

قبل از اینکه اقدام به تزریق ژل لب نمائید، با پزشک خود در مورد سابقه درمانی و بهداشتی خود صادق باشید و در صورت داشتن سابقه تبخال، با پزشک در میان بگذارید. اما راه درمان تبخال پس از تزریق چیست.

تبخال پس از تزریق دو دسته هستند، آنهایی که بعد از تزرق ژل بلافاصله ایجاد می شوند و آنهایی که پس  از چند ماه پدیدار می شوند. تبخال هایی که بعد از چند ماه ایجاد می شوند نسبت به با تبخال هایی که بلافاصله ایجاد می شوند مقاوم تر هستند. بهترین راه برای هردو مورد این است که بعد از تزریق ژل از قرص تبخال استفاده شود.

تصویر خانمی روی تخت در حال تزریق ژل لب برای لبانش توسط پزشک خود . زمینه تصویر کدر شده تجهیزات کلینیک هم به چشم می خورد

هزینه های تزیق ژل لب

قیمت تزریق ژل لب

تزریق ژل لب بسته به برند ژل مورد استفاده می تواند تغییر کند. همچنین با توجه به اینکه این کار یک عملیات زیبایی محسوب می شود، مشمول بیمه خدمات درمانی نمی شود.

عوامل متعدد بر هزینه تزریق ژل و چربی به لب‌ها تاثیر می‌گذارند. این عوامل شامل نوع برند ژل انتخاب شده، مقدار ژل تزریق شده، روش مورد استفاده برای این کار و نیز تجربه و تخصص پزشک معالج می‌باشد. توجه داشته باشید هزینه تزریق ژل معمولاً ارزانتر از تزریق چربی می‌باشد.

 هرچند قیمت فیلر و ژل در هزینه نهایی انجام عمل تزریق و جوانسازی تاثیرگذار است اما خرید ژل با بهترین و معتبر ترین مارک ها برای تزریق و خرید فیلر برای پرکردن حفره ها می تواند عمل جوانسازی را برای بیمار تسهیل و مطمعن کند. از بهترین زل و فیلر های مخصوص لب می توانیم به ژل لب پرفکتا ، ژل نورامیس دیپ ، ژل لب نیوویا ، ژل لب الانسه و ژل لب رووفیل اشاره کنیم.

به عنوان نتیجه گیری نهایی، تزریق ژل لب بسیار پر طرفدار و مقرون به صرفه است. به مروز زمان با توجه به محبوبیت آن، مدلهای مختلفی از آن به مخاطبان این روش معرفی شده و روز به روز هم طرفدارنش بیشتر و بیشتر می شوند.
هیات تحریریه نوآوران سلامت امیدوار است که این مقاله در معرفی تزریق ژل صورت ، انواع مدل های محبوب آن از جمله مدل روسی ، عروسکی ، سه دکمه ای ، قلبی ، کلاسیک ، هالیوودی ، کمانی و همچنین عوارض و نتایج و مراقبت های قبل و بعد آن موفق بوده باشد.

منبع:  healthline , webmd , ncbi.nlm.nih

هیات تحریریه نوآوران سلامت نگاه شما را ارج می نهد

برچسب ها :

محصولات مرتبط

این محصولات نیز ممکن است مورد پسند شما باشد

مقالات هم پیوند

اعضای هیات تحریریه نوآوران سلامت مفتخرند که مطالب دیگری در این زمینه تقدیم شما نموده اند

سوالات متداول

ممکن است پاسخ خود را در بین سوالات متداولی هم پیوند با این موضوع بیابید

01آیا تزریق ژل لب با درد همراه است؟

خیر ، تزریق با بی حسی موضعی صورت می گیرد و دردی احساس نمی شود. البته با توجه به حساسیت بافت لب ممکن است ، برای برخی افراد کمی درد احساس شود.

02نتیجه تزریق ژل لب چه زمانی پدیدار می شود؟

با توجه به ایجاد تورم در ناحیه تزریق پس از تزیق ژل ، ممکن است نتایج حس نشود. نتایج فوری اتفاق می افتند. کمی صبر لازم است.

03تزریق ژل لب چقدر زمان می برد؟

تزریق ژل لب ، پروسه ای زمان بر نیست و متناسب با مدل درخواستی توسط داوطلب ، بین 10 تا 15 دقیقه زمان می برد.

04ماندگاری اثر تزریق ژل لب چقدر است ؟

ماندگاری اثر تزریق ژل به لب در صورت محیا بودن شرایط مختلف از جمله کیفیت ژل و کیفیت تزریق می تواند تا 6 ماه به طول بیانجامد.

05هیالورونیداز چیست ؟

هیالورونیداز در شرایطی که از فرم پس از تزریق ژل لب راضی نباشیم ، می تواند به ما کمک کند تا محتوای تزریق شده را تخلیه کنیم.

06آیا مدل های ژل لب برای هر نوع لبی قابل پیاده سازی است؟

بله درصد بسیار بالایی از لبها قابلیت پیاده سازی انواع مدل ها مختلف ژل لب را خوهند داشت. البته برای بعضی ها این قابلیت ممکن است کمتر باشد.

07بهترین برند ها برای ژل لب و مدل دهی به آن چه مارک هایی می باشد؟

بهترین مارک های ژل لب  و بهترین فیلر های تزریقی لب برای مدل دهی ، در لیست محصولات سایت نوآوران سلامت مورد بررسی کامل قرار گرفته و ریز مشخصات آن ها در سایت نوآوران سلامت قرار داده شده است.

نظرات کاربران

خرسندیم که نقطه نظرات شما را بخوانیم، ثبت پاسخ هیات تحریریه را از طریق پیامک به شما اطلاع می دهیم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5

  • نگار سنگ سفیدی 1400.02.21

    سلام میشه بگید در چه صورتی ژل لب گلوله گلوله میشه ؟

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.02.21

      سلام عرض ادب
      در دو حالت ژل لب گلوله گلوله می شود. یا ژل خریداری شده توسط پزشک ، فیک و تقلبی باشد ، یا میزان دوز استفاده از ژل در نقاط مختلف بافت لب بصورت قرینه تزریق نشده باشد.

      پاسخ دهید
  • طناز 1400.04.19

    سلام ، تنوع انواع مدل های ژل لب به دوز تزریق ژل وابسته اس یا به محل تزریق ژل لب؟

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.04.19

      سلام و درود خدمت شما
      انواع مختلف مدل های تزریق ژل لب و شکل گیری تدریجی آنها همه به محل و پوزیشن های تزریق ژل در بافت لب وابسته می باشد. دز هیالورونیک اسید ژل تزریقی تنها در میزان سفتی و شلی بافت موثر است.

      پاسخ دهید
  • افروز 1400.05.02

    سلام ببخشید این مدل دهی های تزریق ژل لب امکان داره به لثه و یا دندان ها آسیب برسونه ؟

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.05.02

      سلام و درود بر شما
      خیر تزریق ژل لب و مدل های مختلف تزریق ژل لب در صورتی که تخت استاندارد های کیفی انجام بشه ، هیچ گونه خطر و عوارض حانبی ای نخواهد داشت.

      پاسخ دهید
  • فرانک 1400.07.19

    سلام
    خسته نباشید
    چنتا سوال داشتم خدمتتون اگه لطف کنید وقت بذارید پاسخم و بدید ممنون میشم
    قیمت هر سی سی ژل پرفکتا چقدره ؟
    ایضا قیمت هر سی سی ژل الانسه ؟
    و قیمت هر سی سی ژل نورامیس ؟

    پاسخ دهید
  • farahnaz 1400.09.21

    خسته نباشید
    مرسی بابت این مطلب مفید و اینکه ژل الانسه و ژل پرفکتا رو برای فروش دارید؟ با تشکر

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.09.21

      سلام و درود
      مرسی از شما همراه گرامی
      ربای دستیابی به ژل الانسه و ژل پرفکتا به بخش فروشگاه سایت مراجعه نمائید.

      پاسخ دهید
  • فلورا براتی 1400.12.04

    در چه مواردی ژل لب گلوله گلوله میشه ؟

    پاسخ دهید
    • فلورا براتی 1400.12.04

      سلام‌خسته نباشید
      قیمت هر سی سی ژل پرفکتا چقدره ؟
      ایضا قیمت هر سی سی ژل الانسه ؟
      و قیمت هر سی سی ژل نورامیس؟

      پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.12.04

      سلام و درود
      در مواردی نظیر عدم تجربه کافی پزشک تزریق کننده ژل ، کیفیت نا مناسب فیلر از جمله درجه انسجام بافتی نامناسب ، عدم خاصیت کشسانی ، گسترش نا پذیری و .. ممکن است ژل تزریقی گلوله ای شود.

      پاسخ دهید
ضمانت اصل بودن کالا
ارسال سریع
بسته بندی سلامت
مشاوره و پشتیبانی

نوآوران سلامت سربلندی مردم ایران سرافراز را آرزو دارد ©2020