تصویر صورت یک خانم در کنار دستگاه ها و دیوایس های مربوط به میکرونیدلینگ

معرفی تجهیزات برای انجام میکرونیدلینگ

دسته بندیجوانسازی
تاریخ انتشار مقاله 1400.02.13
نام نویسندههیات تحریریه نوآوران سلامت

جوانسازی با میکرونیدلینگ توسط تجهیزات مختلفی انجام می گیرد که با توجه به نوع آسیب پوست ، تشخیص پزشک یا کلینیکی که به آن مراجعه می کنید، متفاوت است. در نوشته پیش رو قصد داریم به انواع دستگاه های...

جوانسازی با میکرونیدلینگ توسط تجهیزات مختلفی انجام می گیرد که با توجه به نوع آسیب پوست ، تشخیص پزشک یا کلینیکی که به آن مراجعه می کنید، متفاوت است. در نوشته پیش رو قصد داریم به انواع دستگاه میکرونیدلینگ مورداستفاده برای انجام میکرو نیدلینگ و ویژگی های آنها بپردازیم.

محبوب‌ترین دستگاه های میکرونیدلینگ (و بهترین از نظر هزینه) دستگاه درمارولر است که از سوزن‌های ریز و ظریفی در قطرهای بین 0.5 تا 2.5 میلیمتری تشکیل شده است. دستگاه درماپن نیز یکی از تجهیزات میکرونیدلینگ است که دارای 12 و بعضاً 18 سوزن در انتهای خود می باشد.

تصویر صورت یک دختر خانم در کنار وسایل و ابزار های مربوط به میکرونیدلینگ . زمینه تصویر سفید می باشد و این تصویر با دانستن و شناخت دستگاه های میکرونیدلینگ در ارتباط می باشد

تجهیزات مخصوص میکرونیدلینگ

اگر با روش جوانسازی میکرونیدلینگ آشنایی ندارید می توانید با مطالعه مقاله ” میکرونیدلینگ چیست و کاربردهای آن برای جوانسازی پوست” با روش انجام و کاربردها و مراقبت های قبل و بعد از درمان همچنین عوارض استفاده از نیدل های میکرو آشنا شوید.

چگونگی انجام میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ عملی برای جوانسازی و زیبایی پوست است که شامل خاراندن پوست با سوزن های ریز می‌باشد. زخم های کوچک ایجاد شده در پوست ناشی از سوزن های ریز دستگاه های میکرونیدلینگ می باشد. این زخم ها فواید بسیار زیادی ازجمله تولید کلاژن و الاستین برای پوست به همراه دارد که این اتفاق به بهبودی و شادابی پوست منجر خواهد شد.

در این ویدیو تجهیزات مختلف برای انجام میکرونیدلینگ به صورت مختصر معرفی شده است.

میکرونیدلینگ روشی بسیار کارا و مطمئن برای معالجه علائم پیری ، بهبود جای زخم ، رفع علائم کشش ، رنگدانه یا زخم آکنه و … می باشد. روش نیدلینگ باعث ایجاد آسیب کنترل شده در پوست شده که با استفاده از سوزن های بسیار ظریف روی پوست و سوراخ کردن سطح آن، به شروع شدن فرآیند بهبود طبیعی پوست منجر می شود.

سوزن های ریز فرو رفته در پوست باعث انتقال کوکتل های مقوی و مغذی میکرونیدلینگ به لایه های سطحی و عمقی پوست می گردد. این اتفاق به تحریک کلاژن و الاستین کمک می کند و در نتیجه پوستی ضخیم ، جوان و قوام یافته حاصل می شود.

در نظر داشته باشید که خرید کوکتل میکرونیدلینگ مناسب، در نتیجه عمل میکرونیدلینگ و کاهش عوارض آن بسیار موثر و تعیین کننده است.

تصویر یک عدد درمارولر و درماپن با زمینه تصاویر دو خانم در تصویر مشص می باشد. این تصویر با شناخت میکرونیدلینگ و درمارولر خانگی درارتباط می باشد

دستگاه های پر استفاده و معروف میکرونیدلینگ

خرید دستگاه میکرونیدلینگ خانگی مناسب، با کیفیت عملکرد بالا در کاهش ریسک نتیجه میکرونیدلینگ و ترمیم پوست بسیار تاثیر گذار است. لازم بذکر است که دستگاه های اصلی میکرونیدلینگ شامل درمارولر ، درماپن ، دستگاه میکرونیدلینگ آر اف ، دستگاه میکرونیدلینگ نوری و درما استمپ می باشند. در ادامه به مهم ترین دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده در روش میکرونیدلینگ خواهیم پرداخت.

دستگاه میکرونیدلینگ درمارولر یا غلتک میکرونیدلینگ با زمینه سفید در تصویر مشخص می باشد. این تصویر مربوط به دانستن و شناخت درمارولر است .

آشنایی با درمارولر برای میکرو نیدلینگ

معرفی درمارولر برای میکرونیدلینگ

درمارولر وسیله ای است برای مراقبت و جوان سازی پوست که برای درمان اسکار آکنه و کاهش علائم پیری استفاده می شود. درمارولینگ یا میکرو نیدلینگ فرایندی است که در اصل توسط یک متخصص پوست انجام شده است. امروزه، این کار معمولاً در خانه و با آموزش کم انجام می شود. این دستگاه در سالهای اخیر به عنوان یک درمان پوستی در دسترس ، موثر و نسبتاً غیر تهاجمی محبوبیت پیدا کرده است.

دستگاه درما رولر با غلت سوزن های ریز بر روی اپیدرم پوست با عث می شود کوکتل های مغذی توسط نیدل های ریز درمارولر به اعماق پوست برود. این اتفاق باعث تحریک سرعت جریان خون در محل هدف و همچنین تولید کلاژن ، فیبروپلاست و الاستین گردد.

انجام میکرونیدلینگ در خانه می تواند مقرون به صرفه تر مراجعه به کلینیک ها تمام شود البته خرید درمارولر با قیمت مناسب در هزینه انجام میکرونیدلینگ تاثیر گذار است.

تصویر صورت یک دختر خانم در حال استفاده از غلتک های درمارولر توسط پزشکش . زمینه تصویر سفید می باشد و این تصویر با دانستن و شناخت دستگاه های میکرونیدلینگ در ارتباط می باشد

استفاده از دستگاه درمارولر

درمارولر چگونه کار می کند

وقتی درمارولر روی پوست غلت می خورد ، سوزن های ریز و ظریف روی غلتک، پوست را سوراخ می کنند. سوراخ هایی که سوزن ها در پوست ایجاد می کنند ریز هستند و به صورت سطحی در نظر گرفته می شوند. به همین دلیل ، درمان تهاجمی تلقی نمی شود. هنگامی که پوست سوراخ می شود، باعث ایجاد آسیب پوستی کنترل شده می‌شود که به لایه خارجی پوست آسیب واقعی نمی رساند.

سوزن ها به تجزیه هرگونه بافت اسکار کمک می کنند. آسیب های کنترل شده به پوست منجر به خونریزی سطحی می شود که باعث بهبودی زخم در بدن می شود و موارد زیر اتفاق می افتد

  • پوست موادی را ترشح می کند که رشد را تحریک می کنند
  • عروق خونی جدیدی در پوست ایجاد می شود
  • پوست شروع به کلاژن سازی بیشتر می کند
تصویر قبل و بعد از استفاه از یک خانم ا درمارولر و تاثیرات آن بر روی صورت این خانم کاملا مشهود می باشد

تاثیرات درمارولر بر روی پوست صورت

طی پنج روز پس از انجام جوانسازی با سوزن های ریز ، کلاژن تولید شده توسط بدن، در ناحیه پوست درمان شده رسوب می کند. این کمک می کند تا پوست سفت شود و ممکن است ظاهر چین و چروک های ظریف را کاهش دهد. تحقیقات نشان داده است که پوست درمان شده با چهار جلسه میکرونیدلینگ ، با فاصله 1 ماه ، می تواند منجر به افزایش 400 درصدی کلاژن شود.

دستگاه میکرونیدلینگ درماپن های مخصوص میکرونیدلینگ با زمینه سفید در تصویر مشخص می باشد. این تصویر مربوط به دانستن و شناخت درما پن است .

دستکاه درما پن مخصوص میکرونیدلینگ

معرفی درماپن برای انجام میکرونیدلینگ

دستگاه درماپن اساساً وسیله کوچکی است که شبیه قلم می‌باشد. این دستگاه معمولاً در سالن ها و کلینیک های سراسر دنیا برای درمان نقص پوست و بهبود ظاهر کلی پوست استفاده می شود. این درمان برای افرادی که نگرانی های پوستی خاصی دارند بسیار مفید است. هدف آن دستیابی به پوستی سفت ، جوان و براق است.

اهمیت و موارد استفاده از دستگاه درماپن برای زیباسازی و جوانسازی صورت در تصویر با صورت یک خانم و زمینه سفید کاملا نمایان می باشد

درماپن و کاربردهای آن در اصلاح مشکلات پوست

درماپن چگونه کار می کند

ممکن است نام این روش درمانی برای برخی افراد کمی دلهره آور به نظر برسد ، و دیدن اینکه چه عواملی در پی دارد کاملاً ساده است. در طی یک میکرونیدلینگ، از سوزن های ظریف برای ایجاد صدها سوراخ کوچک روی لایه بالایی پوست استفاده می شود. به طور خاص درماپن دارای 12 سوزن ریز است که با برخورد این سوزن ها بر روی ناحیه درمان ، سوراخ های ریز را ایجاد می کند.

این وسیله به گونه ای طراحی شده است که برای پوست مفید باشد و به آن آسیب نرساند. سوزن های مخصوص تعبیه شده در این دستگاه ، قادر به چرخش اندکی هستند. اگرچه دستگاه درماپن در ابتدا به صورت عمودی بر روی پوست قرار گرفته است. سوراخ های ایجاد شده توسط دستگاه به هیچ وجه دائمی نیستند و فقط برای باز کردن منافذ برای مدت زمان مشخص وجود دارند. خرید درماپن مناسب برای اطمینان از کیفیت انجام کار اهمیت فراوانی دارد.

دستگاه میکرونیدلینگ درما استمپ با زمینه سفید در تصویر مشخص می باشد

درما استمپ از دیوایس های مخصوی میکرونیدلینگ

دستگاه درما استمپ

درما استامپ با اصول مشابه درما رولر کار می کند که شامل یک دستگاه خودکار و سوزن پوست است. درما استامپ فواید درمانی درما رولر را به همراه دارد با این تفاوت که در مناطقی از پوست که غیرقابل دسترسی به نظر می رسند ، استفاده می شود. ظاهر این دستگاه قلم سبک و ارگونومیکی است که مجهز به یک کارتریج قابل تعویض می‌باشد. این کارتریج حاوی شش سوزن است که محلول کلاژن را به مناطق هدف تزریق می کند. این امکان را برای بیماران فراهم می کند تا با هزینه مناسب ظاهر مناطق خاصی از پوست خود را بهبود بخشند.

دستگاه میکرونیدلینگ درما استمپ با زمینه سفید در تصویر مشخص می باشد. مراحل استفاده از این دستگاه مشهود م یباشد

نحوه استفاده از درم استمپ میکرونیدلینگ

درما استمپ چگونه کار می کند

با استفاده از یک سیستم عمودی ، درما استامپ می تواند بدون ایجاد آسیب اضافی، به بافت اسکار فیبروتیک جدا شده نفوذ کند. به این ترتیب دستگاه می تواند حسگرهای عصبی را تحریک کرده و سلولهای اطراف را فریب دهد و فکر کنند آسیب در ناحیه درمان وجود دارد. این یک پاسخ ترمیم زخم است که شامل فرایندی تحت عنوان “تکثیر سلولی” است. در نهایت ، این منجر به کاهش باورنکردنی ظاهر زخم می شود و همچنین می تواند باعث رشد کلاژن شود.

دیوایس مخصوص میکرونیدلینگ همراه با سیستم ال ای دی و طیف های نوری مختلف بازمینه سفید درتصویر مشهود می باشد.

میکرونیدلینگ با استفاده از سیستم ال ای دی

میکرونیدلینگ با سیستم ال ای دی

دستگاه میکرونیدلینگ با استفاده از اسیستم ال ای دی ، بسیار شبیه به دستگاه نیدلینگ درماپن می باشد. از لحاظ ساختاری و نحوه استفاده بسیار به درماپن شبیه می باشد با این تفاوت که با استفاده از امواج نوری با طیف های مختلف فرکانسی برای تحریک و ساخت کلاژن و سلول های جدید پوستی استفاده می شود.

امواج نوری ساتع شده از دیود های الکترونیکی سبب ایجاد واکنش هایی در پوست می شود که موجب افزایش توانایی پوست در فرآیندهای طبیعی خود می شود. در این روش علاوه بر استفاده از نور برای انتقال نور با انرژ کم به لایه های مختلف پوست همزمان می توان از سوزن های ریز نوک دستگاه برای تحریک سلولهای پوستی به منظور تولید فیبروپلاست و الاستین نیز بهره برد.

تصویر صورت یک دختر هانم در حال انجام میکرونیدلینگ با استفاده از امواج نوری برای تولید کلاژن در پوست . تصویر با شناخت دستگاه های میکرونیدلینگ در ارتباط می باشد.

میکرونیدلینگ با سیستم نوری

سیستم ال ای دی در جوانسازی چگونه کار می کند

میکرونیدلینگ ال ای دی ، شامل یک دیود فرستنده نوری مرئی با طیف فرکانسی مختلف می باشد. بر اساس نظریات تئوریک های فیزیک نور می تواند یک موج در نظر گرفته شود. درنتیجه این موج با فرکانس های مختلف می توان طول موج و انرژی مختلف هم داشته باشد، در نهایت با ارسال نور به عمق پوست می توان به آنجا انرژی منتقل کرد و باعث تولید کلاژن و الاستین در ناحیه هدف شد.

با تولید کلاژن و الاستین،  کاهش چین و چروک ، خطوط ریز ، لکه های تیره ، علائم کشش و جوش های آکنه حاصل می شود. نتایج میکرونیدلینگ می تواند شامل بهبود بافت و استحکام و همچنین کاهش اسکار ، اندازه منافذ و علائم کشش باشد. این درمان با یک درمان موضعی سرمی غنی از ویتامین همراه است. نور درمانی LED شامل تحریک اضافی کلاژن و محافظت ضد باکتری است. استفاده از این متد، پوست را شاداب تر کرده و علائم پیری را از بین می برد.

 

دستگاه میکرونیدلینگ با امواج رادیویی یا همان آر اف با زمینه سفید در تصویر مشخص می باشد

تجهیزات رادیویی برای نیدلینگ پوست

میکرونیدلینگ با امواج رادیویی

میکرو نیدلینگ آر اف، عنصر انرژی فرکانس رادیویی را به روش سنتی میکروسوزن اضافه می کند. انرژی RF از طریق سوزن های کوچک به داخل درم منتقل می شود. علاوه بر مزایایی که در آسیب دیدگی میکرونیدلینگ های کوچک دیده می شود ، میکرو نیدلینگ RF باعث انتقال انرژی RF به عمق درم می شود و باعث سفت شدن پوست و کاهش اسکار می شود.

دستگاه میکرونیدلینگ رادیویی با زمینه سفید در تصویر مشخص می باشد. تصویر یک خانم همچنین در تصویر عیان می باشد.

میکرونیدلینگ با امواج آر اف

دستگاه میکرونیدلینگ با سیستم رادیویی چگونه کار می کند

دستگاه آر اف خانگی با استفاده از امواج رادیویی و انرژی طیف فرکانسی موج ارسالی به عمق پوست ، لایه های زیرین پوست را گرم می کند که باعث انقباض و سفت شدن پوست و همچنین تحریک تولید کلاژن و الاستین شود. از آنجا که انرژی RF بسیار عمیق تحویل می شود ، می تواند نتایج سریع تری ایجاد کند که چشمگیرتر هستند.

دستگاه آر اف علاوه بر داشتن سوزن در سری خود ، می تواند نقش یک ترنسمیتر یا فرستنده رادیویی با باند فرکانسی امواج رادیویی را داشته باشد. در این دستگاه خارندن اپیدرم پوست از یک سو و ارسال امواج رادیویی با طول موج و انرژی مشخص از یکسو بطور همزمان اتفاق می افتد. این تلفیق اثر ، نتایج خوبیاز خود بر چای خواهد گذاشت. قیمت دستگاه آر اف خانگی مناسب و با کیفیت برای بهینه بودن و اطمینان از انجام کار اهمیت بالایی دارد.

در مقاله ” آر اف چیست و کاربرد های آن در جوانسازی و درمان ” به طور جامع روش آر اف و کاربردهای آن برای موارد درمانی و جوانسازی بررسی شده است.

تصویر صورت یک خانم از نمای نیمرخ در دو حالت قبل و بعد از استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ درما رولر با زمینه سفید در تصویر مشهود می باشد. این تصویر با شناخت و مقاله انواع دستگا های میکرونیدلینگ در ارتباط می باشد

مزایای درمارولر

مزایای برخی از  درمارولر ها

درمارولر از مهمترین ابزارهای انجام جوانسازی با سوزن های ریز است. این دستگاه را می توان معروف ترین ابزار میکرونیدلینگ دانست که از لحاظ میزان استفاده می توان گفت که تقریباً پر استفاده ترین می باشد. در ادامه می خواهیم برخی از مزایا و ویژگی های مثبت مربوط به درمارولر را مورد بررسی قرار دهیم.

  • درمارولر های مرغوب می توانند تا درصد بسیار زیادی در رفع خطوط مرئی روی سطح پوست صورت تاثیر داشته باشند.
  •  درمانی بسیار خوبی برای جای زخم ، آکنه و آسیب های ناشی از آفتاب سوختگی باشند.
  • درمارولر فقط برای صورت مورد استفاده قرار نمی گیرد. این دستگاه می تواند یک گزینه عالی برای مقابله با علائم کشیدگی و حتی کاهش ظاهر سلولیت بدن باشد.
  • درمارولر ها می توانند برای تغزیه و تحریک فولیکول های سر برای تقویت مو مورد استفاده قرار بگیرند.
  • می تواند به تقویت درخشندگی شما کمک کند و تا حدی از اثر لایه برداری نیز برخوردار باشد. بعلاوه ، این گزینه برای افرادی که پوست فوق العاده حساس دارند نیز بسیار امن است.
  • درمارولر های مرغوب با استفاده از سوزن های پیشرفته خود می توانند حتی برای افراد دارای پوست حساس هم مورد استفاده قرار بگیرند.

قیمت دستگاه درمارولر مناسب در هزینه انجام میکرونیدلینگ در خانه تاثیر گذار است.

مزایای برخی از درماپن ها

اکثریت دستگاه های میکرونیدلینگ درماپن ها مزایا و ویژگی های منحصر بفردی دارند. در ادامه به برخی از این ویژگی ها و نکات  مثبت خواهیم پرداخت.

  • ایجاد منافذ بر روی سطح پوست برای تنفس آن
  • مناسب برای  پوست‏های نازک، بهترین روش درمانی، روش درماپن است.
  •  عوارض ناچیز و قال چشم پوشی

    تصویر قبل و بعد از استفاده از درماپن و تاثیر مشهود آن بر روی چروک های صورت . زمینه تصاویر سفید می باشد.

    مزایای استفاده از درماپن

  • دوره‏ درمانی  بسیار کوتاه
  • کم خطر و غیر تهاجمی بودن
  • روشی مقرون به صرفه بین روشهای سر سام آور از لحاظ هزینه
  • درمان جای جوش
  • از بین بردن چروک‏های پوست
  • درمان استرچ مارک ( ترک‏های پوستی )
  • درمان جای زخم و سوختگی
  • مداوای لکه‏ های موجود در پوست صورت

قیمت دستگاه درماپن مناسب در هزینه انجام میکرونیدلینگ در خانه تاثیر گذار است. به عنوان نتیجه گیری نهایی، دستگاه های میکرونیدلینگ پوست صورت بسیار پر کاربرد ، غیر تهاجمی و ایمن هستند. این دستگاه ها از ساده تا پیشرفته قادر به حل بسیاری از مشکلات پوستی می باشند.

هیات تحریریه نوآوران سلامت امیدوار است که این مقاله در معرفی انواع دستگاه های میکرونیدلینگ صورت و کاربردهای متنوع آن در رفع مشکلات پوستی از جمله رفع زخم و جوش، موفق بوده باشد.

منبع:  medicalnewstoday ,webmd , byrdie

هیات تحریریه نوآوران سلامت نگاه شما را ارج می نهد

برچسب ها :

محصولات مرتبط

این محصولات نیز ممکن است مورد پسند شما باشد

مقالات هم پیوند

اعضای هیات تحریریه نوآوران سلامت مفتخرند که مطالب دیگری در این زمینه تقدیم شما نموده اند

سوالات متداول

ممکن است پاسخ خود را در بین سوالات متداولی هم پیوند با این موضوع بیابید

01آیا استفاده از دستگاه های میکرونیدلینگ موجب ایجاد زخم می شود؟

استفاده صحیح از دستگاه میکرونیدلینگ باعث ایجاد زخم در ناحیه هدف نمی شود بلکه کمی سرخی بوجود خواهد آمد.

02برای جاهای حساس نظیر زیر چشم چه تجهیزات میکرونیدلینگی بهتر است مورد استفاده قرار گیرد؟

تجهیزات میکرونیدلینگ، مصارف مختلفی دارند اما برای نواحی حساس و سخت دسترس مانند زیر چشم بهتر است از درماپن با سری مناسب استفاده گردد.

03ریکاوری پس از استفاده از دستگاه های میکرونیدلینگ به چه صورت می باشد؟

پس از استفاده از دستگاه های میکرونیدلینگ ریکاوری بسیار سریع بوده و بلافاصله می توان به زندگی عادی برگشت.

04آیا می توان هنگام استفاده از دستگاه درماپن یا درمارولر از محلول های مغزی مزوتراپی استفاده کرد ؟

میکرونیدلینگ به صورت طبیعی با ایجاد زخمهای ریزی بر لایه میانی پوست ، به تولید کلاژن و شادابی پوست منجر می شود. با این اوصاف نیازی به استفاده از کوکتل های مزوتراپی ندارد.

05کدام دستگاه میکرونیدلینگ کارایی و کیفیت بیشتری دارد ؟

دستگاه ها و تجهیزات میکرونیدلینک ، از ایمنی و کارایی بالایی بر خوردار می باشند اما دو دستگاه میکرونیدلینگ درمارولر و درماپن کارایی و استفاده های بیشتری دارند.

06بهترین برند های درمارولر چه مارک هایی هستند و نحوه تهیه آنها به چه شکلی است؟

بهترین دستگاه های درمارولر موجود در بازار در قسمت فروشگاه سایت فروش لوازم مصرفی جوانسازی و تجهیزات پزشکی زیبایی نوآوران سلامت موجود می باشد.

07بهترین برند های درماپن چه مارک هایی هستند و نحوه تهیه آنها به چه شکلی است؟

برای تهیه بهترین درماپن های موجود در بازار به بخش فروشگاه سایت فروش لوازم مصرفی جوانسازی و تجهیزات پزشکی زیبایی نوآوران سلامت مراجعه شود.

نظرات کاربران

خرسندیم که نقطه نظرات شما را بخوانیم، ثبت پاسخ هیات تحریریه را از طریق پیامک به شما اطلاع می دهیم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5

  • حمید 1400.04.08

    سلام
    بهترین دستگاه میکرونیدلینگ نسبت به قیمت، کدومشونه ؟

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.04.08

      سلام و عرض احترام
      بهترین دستگاه های میکرونیدلینگ با شروط مقرون به صرفه و کارا بودن در درجه اول درمارولر و در وهله بعد درماپن می باشند.

      پاسخ دهید
  • سحر 1400.04.15

    با سلام خدمتتون
    می خواستم بدونم درمارولر ها در مدل های مختلف سری غلتکی متفاونی متناسب با نیاز داوطلبین خواهند داشت ؟

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.04.15

      سلام و عرض احترام
      بله درمارولرها دارای انواع مختلفی می باشند که سری های غلتکی مختلفی را می توانند بکار گیرند. این سری ها با عرض ها ، سایز ها و تعداد پین های مختلف بر روی غلتک در بازار موجود می باشند.

      پاسخ دهید
  • winkgame 1400.05.06

    سلام
    دستگاه آر اف خانگی دارید شما ؟ اگه دارید لطفا نحوه خریدشو توضیح بدید

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.05.06

      سلام و درود
      برای خرید بهترین دستگاه های آر اف خانگی به بخش فروشگاه سایت نوآوران سلامت مراجعه کرده و در آن جا دستگاه آر اف متعلق به هر برندی که می خواهید را سفارش دهید. در اسرع وقت آن را دریافت خواهید کرد.
      موفق باشید

      پاسخ دهید
  • sirvanmahmoodnia 1400.07.24

    قیمت دستگاه میکرونیدلینگ صورت برای مصرف خانگی رو از کجا باید بدست بیارم؟

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.07.24

      سلام و درود به شما
      برای دستیابی به قیمت دستگاه میکرونیدلینگ صورت برای مصرف خانگی و سالنی در انواع مختلف ، می توانید به بخش فروشگاه سایت نوآوران سلامت مراجعه بفرمائید.

      پاسخ دهید
    • فریده دوستان 1400.09.26

      کدام نوع درما رولر خانگی مناسب است؟
      قیمت ؟
      چند سر دارد؟
      آیا تا چه مدت قابل استفاده است؟
      برند میکرو نیدلینک غلطکی سوزن دار سایز 0/25 برند اکسپلورر سیو ساخت لهستان دارید ؟
      قیمت ؟
      کارایی؟

      پاسخ دهید
      • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.09.27

        سلام به شما دوست گرامی
        برای دستیابی به مشخصات ، قیمت درما رولر و تمامی اطلاعاتی که مورد پرسش قرار دادید ، به بخش فروشگاه سایت نوآوران سلامت مراجعه بفرمائید.

  • آتنا 1400.11.30

    سلام و عرض ادب
    ممنون که به سوالات ما پاسخ می دید
    یه سوال دیگه هم می خوام مطرح کنم با اجازتون
    بین میکرونیدلینگ و دستگاه بخور صورت کدومشون نتیجه بهتر و بیشتر می تونه داشته باشه ؟

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.11.30

      درود
      هر دو روش در زمینه های مختص به خود کارایی بسیار بالایی خواهند داشت. هم دستگاه بخور صورت و هم عمل میکرونیدلینگ از پر استفاده ترین دستگاه ها و روش های جوانسازی پوست محسوب می شوند.

      پاسخ دهید
ضمانت اصل بودن کالا
ارسال سریع
بسته بندی سلامت
مشاوره و پشتیبانی

نوآوران سلامت سربلندی مردم ایران سرافراز را آرزو دارد ©2020