تصویر صورت یک خانم در حالت تزریق لوتاکس لب ، خوابیده بر روی تخت مطب . سرنگ پزشک کاملا نمایان است. این تصویر با مقاله بوتاکس لب در ارتباط می باشد

تزریق بوتاکس لب چگونه انجام می شود

دسته بندیجوانسازی
تاریخ انتشار مقاله 1400.02.21
نام نویسندههیات تحریریه نوآوران سلامت

در این مقاله به کاربرد های تزریق بوتاکس لب برای رفع خط خنده ، لبخند لثه ای ، رفع چین و چروک و حجیم سازی لب می پردازیم. همچنین عوارض ، فواید و مراقبت های قبل و بعد تزریق بوتاکس لب را مورد بررسی قرار...

یکی از دغدغه همیشگی بسیاری از ما داشتن چهره جوان و زیباست. یکی از مهمترین بخشهایی صورت که در جوانی چهره نقش بسزایی دارد، بافت لب می باشد. تزریق سم بوتولینوم نوع آ یا همان بوتاکس به ناحیه لب می‌تواند اثرات مثبت یا فواید جوانسازی متعددی داشته باشد.

از مهمترین کاربردهای تزریق بوتاکس به لب می توان به استفاده از آن به منظور رفع خطوط و چروک های روی لب ، حجیم سازی ، درمان گامی اسمیل (لبخند لثه ای) اشاره کرد.

در ویدیو بالا نحوه تزریق بوتاکس لب و مزایا و مراقبتهای قبل بعد از تزریق توضیح داده شده است.

در این مقاله به کاربرد های تزریق بوتاکس لب و تشریح انواع بوتاکس لب ، فواید ، عوارض ، میزان ماندگاری ، مراقبت های قبل و بعد و هزینه آن می پردازیم.

همانطور که در مقاله ” بوتاکس چیست و چگونه عمل می کند ” گفته شد، تزریق بوتاکس در بدن علاوه بر کاربردهای جوانسازی و کاربردهای درمانی نیز دارد. که در این مقاله به بررسی کاربرد های جوانسازی تزریق بوتاکس لب می پردازیم.

روش تزریق بوتاکس لب توسط خانم دکتر با دستکش های صورتی رنگ در تصویر مشخص می باشد

تزریق بوتاکس لب

بوتاکس لب چیست

حتی اگر در زندگی خود هرگز سیگار نکشیدید ، خطوط و چین و چروک لب به دلیل بیش فعالی عضلات زیرین لب ایجاد می شود. بوتاکس لب بیشتر برای دو قسمت مربوط به لبها استفاده می شود. قسمت اول درمان خطوط عمودی اطراف لب است که با توجه به اینکه بیشتر ناشی از مصرف سیگار است به آن خطوط سیگار نیز گفته می شود.

قسمت دوم درمان لبخند لثه ای است که علت های متفاوتی می تواند داشته باشد. همچنین علاوه بر استعمال سیگار، استفاده بیش از حد از نی در نوشیدن ، سوت زدن ، غنچه کردن لب ، جمع کردن لبها به هنگام عصبانیت و گاها استفاده از الگوهای گفتاری که شامل جمع شدن مکرر لب ها هستند نیز می توانند در تولید خطوط عمودی و چین و چروک های اطراف لب موثر باشد.

البته پیدایش این خطوط تنها به موارد مذکور محدود نمی شود و در مجموع در افراد با افزایش سن می تواند نمایان شود. همچنین بدلیل نازک بودن پوست، این خطوط در میان خانم ها بیشتر دیده می شود که با افزایش سن به تدریج عمیق تر شده و در حالت عادی نیز قابل رویت می شوند.

مدل ها و انواع مختلف تزربق بوتاکس لب را در تصویر مشاهده می کنیم

بوتاکس لب

از آنجا که بوتاکس برای درمان چین و چروک های پویا که با انقباض عضلات شکل می گیرند موثر است، چنانچه این خطوط عمیق تر شده و تبدیل به چروک ثابت شوند ممکن است بوتاکس راه حل مناسبی برای درمان این خطوط نباشد و گزینه های دیگر از جمله روش لایه برداری با CO2 فرکشنال  یا  تزریق ژل لب مناسب باشد.

روند تزریق بوتاکس به لب

تکنیک تزریق بوتاکس در لب فوقانی بسیار حساس و دقیق می باشد؛ چرا که ممکن است بر روی حرکات عادی عضله حلقوی لب تاثیر نامطلوبی بجا گذاشته و عوارضی از قبیل کج شدن لب و اختلال در صحبت کردن و غذا خوردن ایجاد شود هر چند که این عوارض موقتی هستند و بعد از چند هفته بر طرف می شوند.

برای این کار یک واحد از سم بوتاکس ، در سه تا پنج نقطه به فاصله  2 تا 4  میلی متر از حاشیه لب در عمق ۲ میلی متری تزریق می شود. چگونگی تاثیر بوتاکس روی ظاهر لب به این بستگی دارد که بوتاکس در کجا تزریق شود. برای مثال، در مورد بوتاکس فلیپ لب، بوتاکس ماهیچه‌های اطراف لب‌ها را آرام می‌کند و باعث می‌شود حلقه‌ای شوند. این کمک می‌کند که بزرگتر و حجیم تر به نظر برسند.

در بیشتر موارد، تزریق بوتاکس حدود ده تا پانزده دقیقه طول می‌کشد. همانطور که می دانید تزریق‌ها یک روند جراحی نیستند و نیازی به زمان برای ریکاوری پس از تزریق نیست و بلافاصله پس از انجام بوتاکس می توان به زندگی عادی برگشت.

تصویر خانمی خوابیده بر روی تخت مطب در حال تزریق بوتاکس ناحیه اطراف لب بالایی، دستکش و روپوش پزشک در تصویر مشخص است

بوتاکس و رفع خطوط لب

بوتاکس لب تاثیر خود را طی ۳ تا۱۰ روز نشان می دهد و بین ۳ تا ۷ ماه بسته به دوز بوتاکس و فیزیولوژی بدن بیمار باقی می‌ماند. در برخی بیماران، بوتاکس سریع‌تر از سایر بیماران از بین می‌رود.

معمولا بیمار باید پس از  ۲تا ۳ هفته بعد دوباره برای چک کردن به کلینیک پوست و مو مراجعه کند. در بیشتر بیماران نیاز است تزریق یک یا دوبار در سال تکرار شود. هنگامی که بوتاکس به لب تزریق شود می‌تواند در موارد زیر موثر باشد:

  • حداقل کردن چین چروک در ناحیه لب بالایی و پایینی
  • بالا بردن گوشه‌های لب
  • محو کردن خطوط و چروک اطراف لب یا خطوطی که از گوشه لب به سمت پایین آمده اند
  • تصحیح مشکل لبخند لثه ای
  • لیپ فلیپ لب بالایی (حجیم سازی لب)

خرید بوتاکس مناسب، در کیفیت نتیجه عمل تزریق و کاهش عوارض آن بسیار موثر و تعیین کننده است. برند های معتبر بوتاکس متنوع هستند. بوتاکس مصپورت و بوتاکس دیستون به عنوان محصولات ایرانی از محصولات پر استفاده در تزریق بوتاکس است. همچنین در بین مارک های معتبر خارجی بوتاکس دیسپورت و بوتاکس نورونوکس را می توان به عنوان برند های با قیمت مناسب نام برد.

نحوه تزریق بوتاکس لب در تصویر کاملا مشخص میباشد . نقاط مهم برای تزریق بوتاکس لب هم در تصویر مشخص است

نحوه انجام بوتاکس لب

کاربرد های تزریق بوتاکس لب

وقتی به تزریق بوتاکس لب اشاره می کنیم صرفا فقط به یک کاربرد اشاره نمی کنیم بلکه بوتاکس لب به قسمتهای مختلفی از جمله رفع چروک و خطوط عمودی روی لب ، کشش لب به سمت بالا یا پایین ، حجیم سازی و تو پر نشان دادن لب است. در ادامه به هر کدام از این کاربردها می پردازیم.

نواح از لب که مشمول مصورف بوتاکس برای از بین رفتن انواع چین و چروک و خطوط نیمه سطحی و کم عمق می شوند در تصویر مشخص می باشد

بوتاکس و رفع خطوط کم عمق لب

رفع چین و چروک کانتور لب بالایی

با گذشت زمان و با پیری ،خطوطی روی لب بالایی فرد ظاهر می گردد که می تواند بسته به عمل مختلف شدید تر و واضح تر بنظر برسند. از جمله این عوامل  سیگار  کشیدن ، نوشیدن با نی ، نواختن سازهای بادی در طولانی مدت و .. می باشد. با تزریق بوتاکس می توانیم این خطوط را از بین ببریم البته اگر این خطوط خیلی عمیق باشند برای رفع آنها ، بوتاکس راه حل مناسبی نیست و باید از موادی دیگر استفاده کرد.

تزریق بوتاکس در تمام نقاط صورت نیاز به تخصص بالایی دارد و از حساسیت زیادی برخوردار است و در صورت اشتباه به نقاط و اعضای خاص و مهم بدن آسیب وارد شده است بنابراین تزریق بوتاکس برای لب به تخصص ، تجربه و حساسیت بالایی نیاز دارد چون در صورت اشتباه می تواند به قدرت تکلم و خوردن فرد آسیب جدی وارد کند.

برای آشنایی با کاربردهای تزریق بوتاکس برای جوانسازی صورت و عوارض و فواید آن همچنین مراقبت های قبل و بعد از تزریق ، پیشنهاد می کنیم مقاله ” تزریق بوتاکس صورت برای جوانسازی پوست ” را مطالعه نمایید.

تاثیر سم بوتاکس در رفع و اصلاح نقص گامی اسمیل در تصویر مشخص می باشد .

بوتاکس و تاثیرش در رفع لبخند لثه ای

اصلاح لبخند لثه‌ای با بوتاکس

بوتاکس لبخند لثه ای یا گامی اسمیل از مهمترین کاربردهای زیبایی و درمانی بوتاکس در نواحی مربوط به لب می باشد. اگر در هنگام لبخند زدن، لثه‌ی بالایی فرد مشخص شود به آن لبخند لثه‌ای گفته می‌شود.

برخی افراد ممکن است در هنگام لبخند زدن کمی از لثه  بالا را نشان دهند یا اینکه اصلا دیده نشود. این نقص باعث می شود چهره فرد حس ناخوشایندی به خود بگیرد که بعضا موجب تعجب مخاطب می شود. این نقص ناشی از فعالیت بیش از ماهیچه ی لبهای بالا می باشد که با تزریق بوتاکس و فلج کردن این ماهیچه تا حدود بسیار زیادی از این نوع لبخند جلوگیری می شود.

تاثیر سم بوتاکس در رفع و اصلاح نقص گامی اسمیل در تصویر مشخص می باشد .

بوتاکس و رفع لبخند لثه ای یا گامی اسمیل

تزریق بوتاکس باعث آرام شدن این ماهیچه می‌شود و درنتیجه باعث می شود لب‌ها به آرامی حلقه‌ای شوند. این عضلات ریلکس شده توسط بوتاکس، هنگام خندیدن به پوشاندن لثه کمک می‌کنند و اجازه می دهند بخش بیشتری از لب شما نمایان شود.

این اثر همچنین تا حدودی باعث می‌شود لب شما بزرگتر به نظر برسد. قیمت بوتاکس مسپورت نسبت به کارایی بالایی که در رفع لبخنده لته ای دارد بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد. از دیگر برند های خوشنام و با کیفیت بازار می توانیم به بوتاکس دیسپورت و بوتاکس دیستون ایرانی اشاره ای داشته باشیم.

تصویر صورت یک خانم در حال تزریق بوتاکس برای از بین رفتن خط خنده با زمینه مشکی و تیره . سرتگ در تصویر مشخص می باشد

بوتاکس برای رفع خط خنده

اصلاح خط خنده با تزریق بوتاکس

بوتاکس محبوب‌ترین درمان تزریقی و غیرجراحی برای کاهش خط خنده است که مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا هم می باشد. خندیدن و لبخند زدن در طول زمان منجر به چروک شدن پوست در اطراف دهان به دلیل انحطاط بافت زیرین آن می‌شود. بدین این صورت که عضلات موجود در آن قسمت با فعالیت بیش از حد خود باعث شکل‌گیری خط خنده می‌شوند.

اما هنگامی که نوروتوکسین بوتولینوم با استفاده از سوزن‌های ظریف وارد عضله می‌شود به ریلکس شدن عضلات کمک می کند و در نتیجه  باعث صاف شدن وکاهش چین و چروک پوست در آن قسمت می شود. این اثر برای رفع خط خنده  3 تا 6 ماه باقی می‌ماند.

برای ادامه ماندگاری اثر رفع خط خنده این رویه در ماه های پس از تزریق نیز باید تکرار شود. بوتاکس مسپورت کارنامه ای بسیار درخشانی در رفع خط خنده دادا می باشد.

برجسته سازی لب بالایی با بوتاکس

حجیم سازی یا فلیپ لب با تزریق بوتاکس

هدف از این فلیپ لب ریلکس سازی ماهیچه های لب بالایی و پایینی به منظور حجیم سازی آنها است. در این نوع تزریق پس از اینکه ماهیچه های اطراف لب بالایی آرام شدند، لب پس از مدتی شروع به برگشتن به سمت بالا می کند و  بدین ترتیب ظاهر لب حجیم تر و تو پر تر نمایان می شود. در این روش هم که از کاربردهای زیبایی بوتاکس محسوب می شود فرد پس از ترزیق بلافاصله می تواند به زندگی عادی و روزمره برگردد.

در مزوبوتاکس از ترکیب کوکتل مزوتراپی و بوتاکس برای تزریق به پوست استفاده می شود. برای آشنایی با مزوبوتاکس و نتایج آن در مقایسه با تزریق بوتاکس پیشنهاد می کنیم مقاله ” مزوبوتاکس چیست و چه کاربرد هایی دارد” را مطالعه نمایید.

تصویر صورت نیمه یک دختر خانم از روبرو در حال تزریق بوتاکس . دستکش پزشک صورتی بوده و زمینه تصویر سفید می باشد

عوارض بوتاکس لب

عوارض بوتاکس لب

مانند تمامی روشهای درمانی و زیبایی ، در این روش هم عوارضی پس از تزریق پدیدار می شود. این عوارض جانبی پس از تزریق خیلی شدید نیستند. اگرچه با توجه به حساسیت بافت لب در صورت انجام تزریق توسط افراد غیر متخصص امکان عوارض پس از تزریق مانند کجی و انحراف لبها وجود دارد. در ادامه به  رایج ترین عوارضی که پس از بوتاکس لب می تواند ظاهر شود، اشاره خواهیم کرد.

  • بی حسی در محل تزریق
  • کبودی در محل تزریق
  • خارش لب و اطراف آن
  • احساس سنگینی سر و فک
  • تورم، که می تواند لب های شما را به طور موقت بزرگتر از حد انتظار نشان دهد
  • حساسیت
  • سردرد
  • حالت تهوع

در صورت مشاهده علائمی مانند اختلالات بینایی ، سر درد شدید و دشواری تنفس حتما و فورا باید به پزشک معالج مراجعه شود.

تصویری از صورت یک خانم در حال تزریق بوتاکس . لاین تصویر حس درد را تداعی می کند . زمیه تصویر صورتی پر رنگ است

بواتاکس لب و درد ناشی از آن

بوتاکس لب چقدر درد دارد

تزریق بوتاکس به پوست نیازی به بیهوشی ندارد و به صورت سرپایی تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. عمل بوتاکس درد خاصی نداشته و اگر هم فرد دردی را حس کند بسیار گذرا بوده و پس از چندین دقیقه از بین خواهد رفت. باید به این نکته توجه کنیم که تزریق آن به لب ممکن است کمی درد داشته باشد. البته، لازم نیست نگران باشید چرا که تمامی این دردها کاملا موقتی و گذرا هستند.

فواید اصلاح فرم لب با تزریق بوتاکس

همه می دانیم دهان و اطراف آن نقش بسزایی در زیبا و جوان به نظر رسیدن چهره انسان دارد. بوتاکس لب می تواند به زیبا به نظر رسیدن بخشهای مختلف لبها و اطراف آن کمک کند. در ذیل به برخی از فواید بوتاکس لب خواهیم پرداخت :

  • محو شدن خط خنده
  • ازبین رفتن خطوط و چین و چروک های روی لب
  • جوان و شاداب به نظر رسیدن صورت
  • بهبود زیبایی خنده
  • بهبود فرم لبخندهای ناخوشایند
تصویر خانمی با لب نازک در حال تزریق بوتاکس . زمینه تصویر سفید می باشد و این تصویر با بوتاکس لب در ارتباط می باشد

کاندید مناسب برای بوتاکس لب

چه کسانی می توانند بوتاکس لب انجام دهند

استفاده از بوتاکس برای برخی می تواند لازم و ضروری به نظر بیاید. این ضرورت به موجب شرایطی که در ادامه به آن اشاره می کنیم ، بوجود می آید.

  • افرادی که در در کانتور لب چین های سطحی و نیمه عمیق می بینند.
  • افرادی که به طور ژنتیکی لبهایی بسیار کوچکی دارند و لزوما چین و چروکهای اطراف لب هم نداشته باشند
  • افرادی که خطوط خنده و چروک های لب زیادی دارند
  • افرادی که دچار گامی اسمیل یا لبخند لثه ایی هستند.
تصویر دختر خانمی تکیه داده به تخت مطب در حال تزریق بوتاکس توسط پزشک می باشد. سرنگ و دستکش پزشک در تصویر مشخص بوده و دستکش پزشک سفید است

مراقبت های قبل از تزریق بوتاکس لب

مراقبت های قبل از تزریق بوتاکس برای اصلاح لب

قبل از اینکه تزریق بوتاکس لب را انجام دهیم، باید به نکاتی بسیار مهمی که می تواند در نتیجه و بازده تاثیر گذار باشد، توجه داشته باشیم. این نکات به شرح ذیل می باشد:

  • بین یک تا دو هفته پیش از تزریق از مصرف آسپرین و دیگر دارو های ضد التهابی خود داری کنید.
  • تا حداقل 2 روز پیش از تزریق از مصرف الکل پرهیز شود.
  • اگر سابقه عود بیماری دارید حتما با پزشک خود مشورت کنید.
  • مراقب باشید قبل از تزریق در صورت دچار آفتاب سوختگی نباشید.
  • یک پزشک با تجربه و متخصص انتخاب شود.
  • با پزشک خود صادق باشید.
  • انتظارات درباره نتایج تزریق بوتاکس واقعی باشد.
  • هرسابقه بیماری دارید با پزشک خود در میان بگذارید.
  • مطمئن شوید که بوتاکس درمان مناسب برای شماست.
  • با پزشک خود درباره نتایج مطلوب به توافق برسید.

برای کاهش استرس ، اضطراب یا  نگرانی هرنکته یا سوالی به ذهنتان آمد از پزشک خود بپرسید و با او در میان بگذارید.

تصویر صورت یک دختر خانم پس از تزریق بوتاکس و تصویر یک علامت احتیاط قزمز رنگ در کل تصویر مشهود است . زمینه کل عکس سفید می باشد

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس لب

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس لب

برای ماندگاری و افزایش بازده اثر گذاری و همچنین جلوگیری از رخ دادن هرگونه عوارض جانبی ، بهتر است بعد از تزریق بوتاکس به نکات مهم توجه داشته باشیم. این نکات از قرار ذیل است.

  •  برای ۲ تا ۴ ساعت بعد از درمان از دراز کشیدن روی شکم یا صورت اجتناب کنید.
  •  بعد از انجام بوتاکس لب، ممکن است کمی ورم، قرمزی، درد، کبودی یا سوزش وجود داشته باشد. این عوارض طبیعی بوده و لازم نیست نگران باشید.
  • از ماساژ دادن و دست زدن روی محل تزریق اجتناب کنید و هیچ فشاری روی محل وارد نکنید.
  •  تا ۲۴ ساعت، از انجام کارها و فعالیت‌هایی که باید بیمار تا زاویه ۹۰ درجه خم شود خودداری شود.
  • سعی شود که از قرار گیری در معرض گرمای شدید مانند دستگاه‌های تنینگ (برنزه کننده)، کارهای بیرون از محل، ورزش کردن، سونا و غیره برای ۷ روز بعد از درمان خودداری شود.

میزان ماندگاری بوتاکس برای لب

 بیشترین ماندگاری بوتاکس لب ۳ تا ۵ ماه بوده و پایداری این مواد تا ۹ ماه هم گزارش شده است. همچنین میزان میزان ماندگاری بوتاکس لب براساس نوع استقامت ماهیچه های صورت هر فرد متفاوت است. لازم به ذکر است بعد از انجام این درمان بیماران در مرحله بعد نیاز به درمان کمتری برای ترمیم دارند.

بوتاکس برای لب چند مرتبه در سال لازم است

بسته به کیفت تزریق و جنس بافت لب و ماده تزریق و همچنین سیستم بدنی افراد ماندگاری بوتاکس می تواند تا نه ماه هم وجود داشته باشد و نیازی به تزریق مجدد نباشد . اما در حالت معمول ماندگاری آن حدودا بین سه تا پنج ماه می باشد و در سال بین دو تا چهار بار تزریق بوتاکس لب لازم است در صورتی که نیاز به گرفتن نتیج زیبایی لب در طولانی مدت باشد. بوتاکس مصپورت ایرانی با سه بار تزریق بوتاکس مصپورت ایرانی می توان یک سال را پوشش داد.

نصویر خانمی در مطب پزشک در حال تزریق بوتاکس. این تصویر با هزینه های درمان و جوانسازی بوتاکس در ارتباط می باشد

هزینه های تزریق بوتاکس

هزینه ی انجام بوتاکس لب

هزینه تزریق بوتاکس به میزان بوتاکس مصرفی ، عمق خطوط روی پوست ، کیفیت بوتاکس  بستگی خواهد داشت. هرچه خطوط عمیق ترباشد بوتاکس بیشتری مصرف می شود مواد با کیفیت تر میزان دوام بیشتری دارد. در درنتیجه قیمت هم بالا می رود. مثلاً در درمان لبخند لثه ای، با توجه به اینکه میزان مصرف ماده بوتاکس بیشتر است قیمت آن هم  پر هزینه تر می باشد.

در براَورد هزینه نهایی عمل بوتاکس قیمت بوتاکس تزریق شده بسیار اهیمت دارد. قیمت بوتاکس دیسپورت انگلیسی با توجه به اینکه در خارج از کشور تولید می شود از قیمت بوتاکس دیستون و قیمت بوتاکس مصپورت ایرانی بالاتر بوده و با قیمت بوتاکس نورونوکس  کره ای نیز در رقابت است.

به عنوان نتیجه گیری نهایی، بوتاکس لب در عین پرکار بودنش برای اصلاح نواقص لب ، بسیار ایمن و کم خطر هم نیز می باشد.  بیشترین استفاده از این روش برای کاهش چین چروک و فلیپ و برجسته سازی لب ، درمان گامی اسمیل و .. می باشد. هیات تحریریه نوآوران سلامت امیدوار است که این مقاله در معرفی کاربرد های جوانسازی تزریق بوتاکس لب و همچنین عوارض و نتایج و مراقبت های قبل و بعد آن موفق بوده باشد.

منبع:  healthline , andersonsobelcosmetic , byrdie

هیات تحریریه نوآوران سلامت نگاه شما را ارج می نهد

برچسب ها :

محصولات مرتبط

این محصولات نیز ممکن است مورد پسند شما باشد

مقالات هم پیوند

اعضای هیات تحریریه نوآوران سلامت مفتخرند که مطالب دیگری در این زمینه تقدیم شما نموده اند

سوالات متداول

ممکن است پاسخ خود را در بین سوالات متداولی هم پیوند با این موضوع بیابید

01تزریق بوتاکس به لب چقدر درد دارد؟

با توجه به استفاده از محلول های بی حس کننده توسط پزشک در محل تزیق بوتاکس ، استفاده از بوتاکس در ناحیه لب درد زیادی برای داوطلب به همراه نخواهد داشت.

02تزریق بوتاکس در ناحیه لب می تواند به فلج شدن همیشگی عضلات لب منجر شود ؟

خیر ، حتی اگر چندین مرتبه با فاصله زمانی متعدد ، تزریق بوتاکس لب انجام گیرد ، باز هم ماهیچه های لب برای همیشه فلج نشده و پس از مدتی کوتاه به حالت عادی بر می گردند.

03آیا پس از تزریق بوتاکس لب ، نیاز به گذراندن دوران نقاهت می باشد؟

تزریق بوتاکس در ناحیه لب نیاز به استراحت و بستری طولانی مدت ندارد و بلافاصله پس از آن می توان به زندگی عادی برگشت

04ّآیا بوتاکس لب می تواند مدل های مختلفی داشته باشد ؟

بوتاکس لب همچون ژل و فیلر لب شامل مدل های مختلف تزریق در لب نمی شود. بیشتر برای فلج سازی بافت لب به منظور درشت سازی و ثبات فرم  لب از بوتاکس لب استفاده می شود.

05بوتاکس می تواند باعث اصلاح و رفع خط خنده شود؟

بله . بوتاکس با فلج سازی ماهیچه زیر پوست در ناحیه خط خنده باعث می شود ، هنگام خندیدن ، عضله منقبض نشود و خطی هم نمایان نشود.

06بهترین مارک های بوتاکس لب چه برند هایی هستند ؟

برای دسترسی به بهترین بوتاکس های موجود در بازار به قسمت فروشگاه نوآوران سلامت رجوع شود.

07تزریق بوتاکس در ناحیه لب چه مقدار ماندگاری دارد؟

ماندگاری اثر تزریق بوتاکس در ناحیه لب بسته به کیفیت بوتاکس مصرفی، تجربه و مهارت پزشک و جنس لب داوطلب می تواند تا 9 ماه هم ماندگاری داشته باشد.

نظرات کاربران

خرسندیم که نقطه نظرات شما را بخوانیم، ثبت پاسخ هیات تحریریه را از طریق پیامک به شما اطلاع می دهیم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5

  • سودابه 1400.04.08

    سلام می خواستم بدونم ماندگاری بوتاکس لب حدوداً چند ماهه ؟

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.04.08

      سلام و درود
      ماندگاری بوتاکس لب به پارمتر های مختلفی بستگی دارد از جمله کیفیت بوتاکس ، تجربه پزشک و ژنتیک بافتی خود داوطلب .
      در کل می توانیم بگوییم تزریق بوتاکس لب در حالت عادی تا 5 ماه و در حالت خوب تا 8 ماه ماندگاری خواهد داشت.

      پاسخ دهید
  • افسانه 1400.04.19

    سلام و وقت بخیر
    میشه توضیح بدید موارد تزریق بوتاکس لب شامل چه نواحی ای می شود؟

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.04.19

      سلام درود بر شما
      موارد مشمول تزریق بوتاکس در بوتاکس لب شامل نواحی کانتور لب ، بافت لب ، چین و چروک اطراف لب قسمت ماریونت و لبخند لثه ای می باشد.

      پاسخ دهید
  • فهیمه 1400.05.11

    سلام
    در مورد تزریق بوتاکس لب می خواستم بدونم هر بوتاکسی می تونه به ناحیه لب تزریق بشه ؟

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.05.11

      سلام و عرض احترام
      تزریق بوتاکس در نواحی مختلف بدن از نظر نوع بوتاکس می تواند یکسان باشد اما ممکن است دوز مصرفی متفاوت باشد. البته در جاهای حساس همانند بافت لب بهتر است از بوتاکس های با کیفیت موجود در بازار استفاده شود.

      پاسخ دهید
  • رزیتا افراسیابی 1400.07.10

    سلام و خسته نباشید
    خیلی نوشته جالبی بود
    یه نکته
    قیمت بوتاکس مسپورت و از کجا می تونم بدست بیارم؟

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.07.10

      سلام به شما کاربر گرامی
      برای دسترسی به قیمت بوتاکس مسپورت می توانید به بخش فروشگاه سایت نوآوران سلامت مراجعه فرمایید.

      پاسخ دهید
  • فرنوش 1400.07.11

    سلام

    بوتاکس دیسپورت 500 واحدی و دیسپورت 300 واحدی چه تفاوتی در کیفیت و عملکرد با همدیگر دارند؟

    پاسخ دهید
  • soodabeh shiri 1400.07.26

    ببخشید مصپورت بوتاکس ساخت چه کشوریه ؟

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.07.26

      سلام و درود
      مصپورت بوتاکس از باکیفیت ترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین بوتاکس های موجود در بازار ، ساخت کشورمان ایران می باشد.

      پاسخ دهید
  • رامین 1400.08.30

    با عرض سلام
    آیا بوتاکس مصپورت ، برندی تک محصولی می باشد؟

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.08.30

      سلام
      بله در واقع بوتاکس مصپورت تنها شامل تک محصول 500 واحدی معروف خود می باشد.

      پاسخ دهید
  • hoda 1400.10.11

    سلام
    ببخشید شما خودتون بوتاکس هم می فروشید؟

    پاسخ دهید
    • هیات تحریریه نوآوران سلامت 1400.10.11

      سلام درود بر شما
      لطفا برای آشنایی با قیمت بوتاکس و خرید انواع بوتاکس به فروشگاه نوآوران سلامت مراجعه نمایید.

      پاسخ دهید
ضمانت اصل بودن کالا
ارسال سریع
بسته بندی سلامت
مشاوره و پشتیبانی

نوآوران سلامت سربلندی مردم ایران سرافراز را آرزو دارد ©2020